petak, 01.09.2006.

Evo me nakon dugo vremena sa ničim posebnim ili pametnim za reć,ali bi red bia da nešto napišen..zadnja tri dana san provela vrlo užurbano i zanimljivo. Pogledala san tri fima koja su mi već dugo na listi čekanja i moram reć da san sa svima oduševljena,ali pogotovo sa filmom Ponos i predrasude.Image Hosted by ImageShack.usČujem da je stara verzija još bolja,ali ni ova nije loša. Inače volim Jane Austen jer govori o nekim stvarima u društvu koje se nikada ne će promijenit ,zbog čega će sve njene knjige po meni uvijek biti aktualne. Ona je stvarno bila žena ispred svog vremena koja je vjerovala u ljubav i govorila nam o njoj,ali nas također upozorava na ljudsku pohlepu,strah,zloću,zavist,predrasude i sve druge ljuske mane i slabosti..u njenim djelima stvarno možemo vidjeti cijelu paletu likova..žena je jednom riječju ludilo. Fascinirana sam njenim likom Elizabeth koja je također ispred svog vremena, ima svoje principe i drži ih se , ne boji se reć šta misli, jaka je i odlučna,i radije bi cijeli život bila usidilica nego li se udala za čovjeka kojeg ne voli..a o liku gospodina Darcya ne ću ni govorit, lik mi je prejak!! Također mi je predobro šta se na kraju ne poljube, tako da svak može sam zamislit kako bi to tribalo izgledat...kad će se meni takvo nešto dogodit???
Preporučam čitanje njenih knjiga,a ako ste od onih koji to vole dobit servirano, ja tu isto često spadan,pogledajte filmove..

Image Hosted by ImageShack.usDrugi film,Doručak kod Tiffany je bezvremenski klasik koji morate pogledat,ne samo zbog genijalnog Capotea već zbog neponovljive Audrey Hepburn u ulozi života koja ju je vječno obilježila..priča je drugačija i posebna,nešto takvo se ne viđa , niti se netko kao holly sreće svaki dan..Capote je ulogu Holly namijenia Marilyn Monroe( mogu mislit na šta bi to sličilo),ali je fala bogu to odradila Audrey zbog koje je Holly bitno drugačija od Capoteove,i ako se mene pita, bolje!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Treći film preporučam onima koji su u danima kad vas jedan dokumentarac o životnim uvjetima u africi,ili u mom slučaju ,dokumentarac o bolesnoj djeci toliko satare da ne prestajete plakat..film je idealan za ''mozak na pašu''
Riječ je o Klubu otmičara,još jednoj pustolovno-ljubavnoj priči sa pokušajima elemenata humora, osvježenje je povijesna priča koja se temelji na istinitim događajimu u Irskoj 18.-tog stoljeća kada su se mlađi sinovi plemića bez prava na nasljedstvo udruživali i pomagali jedni drugima da otmu i primole mlade nasljednice da se udaju za njih..Nadam se da nisam previše otkrila,dovoljno da vas koji ste u maloprije opisanom stanju potaknem da posudite ovaj film i malo se opustite.

Teo mi je jučer reka da o ovome ne pišen,ali ne mogu odolit...moram izreć svoje mišljenje o Splićanima koji su toliko infišani u ''naše'' more i sunce da bi da mogu cilu godinu bili u kratkoj robi...npr. nekidan kad je bilo užasno ladno,bura dere ne možeš se ugrijat ,vidin face po gradu u krakin majcama i gaćama, preseraju se ka da im nije ladno,a cili poplavili..I sad vi meni recite da je to normalno??!!
Isto tako kad je u peti misec bilo nakratko zatoplilo, svi brže bolje kupili nove sandale i štikle i udri!! za nekoliko dana opet bilo masu ladno,ali di će takve face obuć zimsku robu, pa oni su Splićani,a i nova roba se mora šta prije pokazat..ma to sve manito...
U nedilju očekujte iscrpan post o početku škole..šmrc..




- 17:48 - Spread your wings ( ukupno: 15) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.