ponedjeljak, 28.08.2006.

kretenski post

sutra se vraćam u još mi nepoznate i čudne krajeve , galaksije udaljene tisućama svjetlosnih godina od naših , u potrazi za svetim gralom...starkama...
probila san skroz.
pucaju me neki kretenski filmovi, dobre san volje,to je loš znak,ali vjerujem da će mi ujutro kad sat zazvoni u 8 sati pasti mrak na oči i da će se sve moje nade i snovi izgubiti,a pogotovo ću poludit budem li imala neki fakat fancy sexy san sa nekim još fansivnijim dečkom...hihi...makla san totalno..nije bed..vidit ću vjerojatno još jednu osobu koja me može totalno izbacit iz takta pa se možete nadati mojim klasičnim postovima,prepunim jada,čemera,tuge,očaja,boli,patnje..itd
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ma sve je super i sve je za pet..


btw-kad upotrebljavam nešto tako kretenski ka hihi znajte da san malo otputovala u mislima

- 00:16 - Spread your wings ( ukupno: 26) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.