srijeda, 13.09.2006.

Nije važno gdje

Danju se smijem, noću plačem
Izgubljen u gomili, tražim izlaz
Tražim tebe, tko god da si
Trebam nekog da me shvati

Nađi me, molim te
Okreni moj svijet

Često pokušavam spavati
Da bi te san donio
Često pokušavam pobijediti
Da bi te za nagradu dobio
Znam da si negdje blizu
Nije važno gdje
Ja te čekam

Izdržat ću, obećajem ti
Ali moraš me naći, obećaj mi
Promijeni mene ili njih
Teško je disati moj zrak

Nađi me, molim te
Okreni moj svijet

Često pokušavam spavati
Da bi te san donio
Često pokušavam pobijediti
Da bi te za nagradu dobio
Znam da si negdje blizu
Nije važno gdje
Ja te čekam

Zar je tako tih ovaj poziv u pomoć
Zašto me još uvijek ne čuješ
Bojim se da gubim osjećaje
Požuri prije nego bude kasno
Nađi me, molim te

Često pokušavam spavati
Da bi te san donio
Često pokušavam pobijediti
Da bi te za nagradu dobio
Znam da si negdje blizu
Nije važno gdje
Ja te čekam


Posvećeno svim usamljenim dušama...

- 23:22 -

Leave a mark (10) - Waste color - No reason to touch this

petak, 08.09.2006.

School & all the shit it brings

Image Hosted by ImageShack.us
Opet ja! Napokon je završio i prvi tjedan. Ovo je grozno... Ne mogu smisliti školu, profesore, a ni većinu ljudi s kojima idem u razred... Skoro svi me živciraju na svoj način... Kad se samo sjetim kako sam prije imao pozitivno mišljenje o razredu, to se sada potpuno promjenilo. Jedine osobe koje jednako volim i o kojima nisam promjenio mišljenje su ujedno i moji najbolji prijatelji... Ali, s njima sam provodio svaki dan tijekom ljeta, pa je možda to razlog tome. A osim toga, ne mogu podnijeti da ponovno moram svaki dan na nastavu. Totalno mi propada dan... Mislim, oduvijek mrzim školu, ali nikad ovoliko... Tek je počelo, a ja se već molim da završi... Nema smisla... Osim toga, zadnjih sam tjedana stalno živčan i svaka me sitnica povrijedi. To se još više povećalo početkom škole jer sam sad češće među ljudima nego po ljeti. Kako reagirati kad ti npr. netko koga nisi vidio cijelo ljeto pita jesi ti možda gay? Ili kad te netko tko se prema tebi odnosio kao prema bliskom prijatelju sada zaobilazi u širokom luku?
Osim toga, osjećam se kao da me nitko ne shvaća ozbiljno. Zašto svi uvijek sve taje od mene? Zašto ja s nekim ne mogu podijeliti tajnu? I kako da onda budem uvjeren da nešto vrijedim?!
I onda se ljudi čude što slušam pop glazbu. Nije li pop upravo ta vrsta glazbe koja bi trebala poslužiti svrsi da te oslobodi depresije... E pa jedini dio mog dana kad sam sretan jest kad slušam glazbu... Ona mi pomaže da barem na trenutak zaboravim na sve što me muči (osim ako u tom trenutku ne slušam glazbu koja me još više baca u bed... Ne mislim na vesele pop pjesme pod ovim). Ali, tko to shvaća...
Uglavnom, želim vam svima da uspješno završite i ovu školsku godinu i da se ne živcirate oko toga kao ja.

- 21:11 -

Leave a mark (8) - Waste color - No reason to touch this

subota, 02.09.2006.

Difference

Image Hosted by ImageShack.us

Uvijek mi je najteže započeti post, ali možda je najbolje odmah prijeći na stvar. Često se pitam zašto sam takav kakav jesam. Što su to moji starci zgriješili pa se Bog sad osvećuje meni? Zašto je grijeh biti drukčiji? Pa zar nismo svi ljudi, a griješiti je ljudski... Zašto ljudi imaju potrebu praviti razlike među drugima? Zar ne misle da će svojim postupcima možda zauvijek promijeniti nečiji život? Toliko puno pitanja, a tako malo odgovora... Sva pitanja koja sam postavio, postavio sam ih zbog toga što se to sve meni dogodilo. I onda se pitam zašto sam takav kakav jesam; pa upravo zbog svih tih gadova kojima sam bio objekt ponižavanja. Ali znate što je još gore od svega toga?! Kada osoba koja te poznaje još od malih nogu kaže da nije istina da si bio ponižavan od strane tih sebičnih kretena. Što onda učiniti? Je li ta osoba bila slijepa ili jednostavno premlada da bi shvatila? Vjerojatno ne zna ni sama.
Koje razlike? Pa za početak vjerojatno kad muška osoba ima pomalo čudne tikove i pokrete pa je zbog toga proglašen pederom. Onda to što muška osoba ne sluša glazbu kavka doliči jednoj muškoj osobi pa je zbog toga proglašen pederom, pa onda to što se muška osoba druži uglavnom s ženskim osobama pa je zbog toga proglašen pederom... Trebate još? I ja mislim da ne...
Crnci i bijelci, metalci i šminkeri, hetero i homo; svi su ljudi! Nije li tako? A oni koji prosuđuju ljude po boji kože, po glazbi koju slušaju ili po tome s kim se jebu, trebaju malo razmisliti o tome, pa će shvatiti da su jedina osoba koja im u životu odgovara upravo oni sami. Koliko god mrzio takve ljude, moram priznati da ih s jedne strane i žalim...

- 16:40 -

Leave a mark (11) - Waste color - No reason to touch this

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us