ponedjeljak, 09.02.2015.

Update No. 2

Odustajem od faksa.

Pa, ne u potpunosti. Odustajem na godinu dana. Ovu godinu ću zamrznuti, sljedeću akademsku ću preskočiti i ponovo se upisati, ovaj put na nešto drugo. Komparativnu književnost. Ili filozofiju. Tako nešto. U međuvremenu, pronaći ću posao. Napisati knjigu/zbirku poezije. Najradije bih našla posao, jer su mi zbotac i zmajka rekli da mi oni neće plaćati fakultet.
S druge strane, idem na fakultet samo da njima udovoljim. Okej.

Iskreno, još od prošle godine želim odustati, jer me ta kroatistika činila tako mizernom i nesretnom, ali nastavila sam (zaustavite me ako vam ovo zvuči poznato) jer: "Nećeš biti sretna ako ne završiš fakultet. Mučit ćeš se. Bit će ti puno teže."
Pa, akademska edukacija me nije previše usrećila, barem studiranje kroatistike nije.
Ali me šokiralo kad mi je zmajka rekla: "Nisam znala da te kroatistika čini nesretnom."

Nisi znala.

N i s i z n a l a.

NiSi ZnALa.

NISI ZNALA?!?!?!?

MA NEMOJ?! ZAR MOJE VESELE EPIZODE HISTERIJE I LIJEKOVI NA KOJIMA SAM ZAVRŠILA NISU BILI DOVOLJAN UVID?

*duboki udah*
Okej. Chill.

Poricanje je postala jeziva, destruktivna stvar. Wow.


17:24 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

-