Erotske price novo - Stvarne djevojke

petak , 28.12.2018.










Click here: Erotske price novo






Bura je dizala pjenu s morske površine i raznosila je posvuda. Njegova mama Magdalena imala je 50godina i još uvijek je bila zgodna.



erotske price novo

Javite se ako ste ozbiljni na email xxxx čekam vas vlažna I željna kurca. Zamišljao je da je gola da imam velike grudi koje je ljubio,mjesio rukama. Idemo na Ploce, svaki dan je pena party pa idemo malo ludovati. Zahvaljujem sto si izdvojio vreme da procitas moju pricu,o mom prvom seksualnom iskustvu,ako se tako moze reci,a tokom price shvatices i zasto,o mom odrastanju itd...



erotske price novo

- Njegova mama je još uzdisala a onda je svršila na sinov jezik. Na trosjedu su sjedile dvije gospođe.



erotske price novo

Budim se ,gola ležim u krevetu pokrivena sa plahtom. Željna sam kurca ali ne jednog nego dva,htjela bi probati sa dvojicom to jako želim. Ništa kažem sebi,ljenčino jedna digni se I nađi dva muškarca ali di!? Hmmmmm…na netu možda neki erotski sajt da. Prije svega morala sam se razbuditi I popiti kavu. Sjela sam za kompjuter I pronašla jedan erotski oglasnik,probat ću tu možda se netko javi. Sjedim u gačicama I grudnjaku na stolici I pišem oglas : Slatka Brineta 25 godina traži dva muškarca koji če je uzeti I izluditi. Bolje rečeno koji če me izjebati I dovesti do vrhunca. Javite se ako ste ozbiljni na email xxxx čekam vas vlažna I željna kurca. Objavila sam oglas sad treba čekati. Gledam u ekran I lagano si mazim pičkicu ah…Prvi emailovi,prve poruke uf…ovaj mi je email upao u oko piše: Brinetice javljaju ti se dva prijatelja koji ti nude ova dva kurca debela vidiš ih na fotkama ali ne samo to nudimo ti nezaboravnu večer sa nama u velikom krevetu,bezbroj poljubaca,lizanja,svršavanja I ono najvažnije puno puno ćemo te jebati. Želiš li nas ,nazovi nas I dogovorimo se odmah za sve. Aaaaahhh…svršila sam gledajuči ta dva kurca. Idem ih zvat I dogovoriti sve. Neznam dali je to pametan izbor ali samo jednom se živi ,želim njih večeras. Zovem ih sada ,zvoni. Posted on Author Categories Post navigation.



Erotska priča 2017
Ime mog trenera neću otkrivati. Pričao mi je o djevo... Zovem ih sada ,zvoni. Ali dovoljno da znam sto volim a sto ne. Neko vrijeme je mama na njega galamila i potjerala ga iz sobe a onda je rekla.

[Ljubavni kontakti makedonija|Decko trazi decka varazdin|Seks i grad sve epizode]






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.