< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

2007/03 - 2007/04 (1)
2007/02 - 2007/03 (2)
2007/01 - 2007/02 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...::: AbOuT mE :::...

...IME...Silvia
...NADIMAK...Siky
...GODINE...skoro 16 :)
...SKOLA...talijanska gimnazija
...MSN...silvia.riosa@hot
mail.com


coolroflkissrolleyeswinkyesnoeeknonobangburninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekblablazijevsmijehpuknucunjaminamcormahludhrvatskazujo


Free Image Hosting at www.ImageShack.us










Music Lyrics

MySpace



Free Counter
Free Counter

Image hosted at bigoo



MySpace images



MySpace images



MySpace Layouts



Friendster images



Friendster images



Friendster



MySpace



image hosting file



image hosting file



image hosting file



Myspace



free image hosting




*...~ My FrIeNdS ~...*

...::: PeOpLe :::...

.*. Valica .*.
.*. Tanja .*.
.*. Domagoj .*.
.*. Tonka .*.
.*. Marta .*.
.*. Kiki .*.
.*. Roberta .*.
.*. Mario&Doris .*.
.*. Vale&Dona .*.
.*. Ana .*.
.*. Anamaria .*.
.*. Kraljevica .*.
.*. Kola .*.
.*. rijecke kuje .*.

...::: MoJa AbEcEdA :::...



coolroflkissrolleyeswinkyesnoeeknonobangburninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekzijevzalivensmijehpuknucunjaminamcormahludhrvatskazujo

četvrtak, 29.03.2007.

... Ljubav ... :(


Ovako, Silvia je lijena mazga i zbog toga JA pišem posteve na njenom blogu… Ti matere!!!
No , nima veze…. Već cu van ja i nesto ispricati….. Eh, da izvinite sto pišen na dijalektu ali ca ces…. Uvik kad me lupi malo pameti u glavu pocnen povidat na mome jeziku…
I ca sad da van kažen… A niš… Povidat cu o jubavi…. Jubav , jubav , jubav nas spaja… Jubav ,jubav do jaja…. Čera san listala malo stranice moga dnevnika i zaustavila sam se na par … I što san više citala te stranice , nekako mi se , neznan, kako da kažen , vratilo vrime… Pa i s vrimenom mi je pokucala i nostalgija na vrata… A onda je došal i razum… Koji mi je pokaza kako pred dva miseca san ucinila najvecu pogresku u mon životu…. Srezala san nešto , uništila , spalila do temelja…. A to nešto je ujedno i bilo nesto najlipše ca mi se desilo dosada… I udarih ja jucer u suze …. Pa san se malo smirila i mislin , ma daj Tanja ne seri to je neka tvoja faza i za pet minuta ce te proci …. I tako prošla vec neka ura i krenila ja da cu zapisati nešto u svoj dnevnik… I mislin ca cu… I evo ti na opet ista stvar počme da mi se vrti u glavi… A jebate moja luda glava dalmatinska , niti sama nezna ca bi…. Sada zna, ali sada… Ni mogal razum malo prije positit mraćne odaje moga mozga… Ni , ne…. Ma ludilo… I , neznan , uvatila me neka kriza , uvatila san onu olovku i uopce nisan niti razmmišljala ca pišen… I zavrišn ja ako… i krenen citati… I svatin… Ma pizda ti materina ca te takvu ludu rodila , to ni faza!! To je zbilja!! Jebena zbilja… I neznan… Nisan se niti okrenila i kao da mi se srce rascipalo… Ti matere… Obuzea me neki osjećaj… Ajme majko… I zamaglile mi se oći i bez i jednog jedinog grča na licu potekla mi je suza…. A ja inace ne placen… Moren i na prste jedne ruke nabrojiti koliko san puta plakala… Pet. I to je to …. I onda san se uvjerila da to nije faza… I da san ono ca mi svi govore PLAVUŠA U ĐUŠI… Ma joj… Sve san živo pokvarila… Anđele moj , ja niman lipu rić da ti opišen svoju bol… Anđele moj , kojin puten triba ic… DA BI NAŠA MRVU SRICE , SAMO CUKRA A NE SOL….


hehe hvala ti Tanjice puno na postu smijeh ... hehe...

btw...Tanja znam kako ti je no meni nije nis bolje... svaki put kad samo pomislim...suze odmah no eh ma proci ce i to smijeh ...

ae ljudi pozz vas svih mahmah

kissach cerekcerekcerek



| komentari (36) | print | # |

<< Arhiva >>