siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

2007/03 - 2007/04 (1)
2007/02 - 2007/03 (2)
2007/01 - 2007/02 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...::: AbOuT mE :::...

...IME...Silvia
...NADIMAK...Siky
...GODINE...skoro 16 :)
...SKOLA...talijanska gimnazija
...MSN...silvia.riosa@hot
mail.com


coolroflkissrolleyeswinkyesnoeeknonobangburninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekblablazijevsmijehpuknucunjaminamcormahludhrvatskazujo


Free Image Hosting at www.ImageShack.us










Music Lyrics

MySpace



Free Counter
Free Counter

Image hosted at bigoo



MySpace images



MySpace images



MySpace Layouts



Friendster images



Friendster images



Friendster



MySpace



image hosting file



image hosting file



image hosting file



Myspace



free image hosting




*...~ My FrIeNdS ~...*

...::: PeOpLe :::...

.*. Valica .*.
.*. Tanja .*.
.*. Domagoj .*.
.*. Tonka .*.
.*. Marta .*.
.*. Kiki .*.
.*. Roberta .*.
.*. Mario&Doris .*.
.*. Vale&Dona .*.
.*. Ana .*.
.*. Anamaria .*.
.*. Kraljevica .*.
.*. Kola .*.
.*. rijecke kuje .*.

...::: MoJa AbEcEdA :::...



coolroflkissrolleyeswinkyesnoeeknonobangburninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekzijevzalivensmijehpuknucunjaminamcormahludhrvatskazujo

utorak, 30.01.2007.

...***... SvE VeLiCiNe OvOg sViJeTa Ne VrIjEdE kAo JeDnA PrIjAtElJiCa ...***...

Ovaj post je posvecen mojoj best frendici ---> Valentini!!!!!cerek ... Ja tu curu neopisivo jako volim!!! Osim sta se s njom luuudo zabavljam i slazem....ona je jedina osoba u koju imam potpuno povijerenja...cerek...iskreno neznam sta bi bez nje...pokazala se vise puta kao prava prijetljica...nikad me nije povrijedila niti se ikad makla sa strane kad mi je trebala pomoc...o njoj bi mogla pisat romane smijeh ali dovoljno mi je da ona zna da je meni beskrejno stalo do nje i da ju jako jako jako puno volim!!!!cerekcerekcerekmah...

kiss evo par njenih slicica :

SLATKICA VERZIJA :
smijehcerekkiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SEXY VERZIJA: zujopartythumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SMIJESNA VERZIJA: ludzujonutrofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...inace...ja sam bolesna nonono smrc...al dobro...brzo ce to proci...hmmm...sta ima novoga kod mene??rolleyes da...skompala sam se ful s jednim suuuuper deckom cerekjako je simpa, drag, pametan...ma sve naj thumbupcerek ... zove se DANIEL ... i to bi bilo to...u drugom postu cu stavljat slike s tuluma smijeh valjda hehe...


P.S - ja bit cu poznata, znam bit cu poznata, jer sam s DANIELOM vidjena, u svim novinama u svim novinama!!!!!hahahaha smijeh

aj ljudi...citamo se...mah mah mahmahcerekkiss



| komentari (72) | print | # |

srijeda, 24.01.2007.

...***... ZiVoT Je NePoStEn ...***...

nonononono JA NEMOGU VISE IMAT POVIJERENJA U NIKOGA!!!!!!!!!!!!!!headbangheadbangheadbangsvaki dan me netko drugi razocara...a danas mi se to desilo bas za osobu za koju nikad nebi to bila ni pomislila...nononononojoooooooooooooj!!!!!Jedan dan sve super...bajno i krasno...a sad odjednomheadbang...ma jao...ne kuzim kako netko moze bit tako dvolican???!!!...meni je tako stalo do te osobe...al nemogu vise imat povjerenja u njega...a ful mi je zao...ma dobro...dosta o tome...i ljudi kako ste vi?smijeh...idete u bencic u subotu??colonia je jej thumbup jedva cekam...proslu je bilo ful strava...isli smo ja, Lilo, Dorotea, Nino, Gaby, Katia i Paco...i jos ovaj koji me razocarao pa ga ne zelim spominjat puknucu ... bili mi prvo kod anteta na krnjevu jer mu ej bio rod...pa onda isli kupit cugu i na bas...e da bio je i David smijeh...al mu se nije dalo u Bencic...i tako...dosli mi na Vezicu i morlai ic prvo kod Lilota da upalimo grijanje hehe....smijeh jer su neki spavali kod njega thumbup...i tamo se malo zadrzali...dosli u Bencic oko ponoc...tak nes...i poceli plesat smijeh itd itd...upoznala ja Hrkia ( jako simpa decko) ...i sladak je...smijeh...i vidjela puuuno poznatih...Roberta,Antonela,Ivona,Jeni,Neno,Moris...itd...i tako ...da... zujo...bilo je strava sve u svemu ...zujozujozujo...bilo par pijanih ljudi..od kojih i moja best frendica cereksmijehkiss...bili smo do kraja tamo...sad u subotu opet jejejejeje zujosmijehparty...
...i sta jos ima novoga...da...pocela sam opet pricat s jednom curom s kojom nisam fuuul dugo...bile smo best frendice...alme malo sjebala...pa nismo bas pricale previse...i bile ja,ta cura, i 3 frenda prekjucer na klizalistu smijeh ja to voooooolim!!!!al jos malo pa se zatvara no ...neeee...ma dobro...izdrzat cu ja smijeh...neznam vise o cemu da pisem...cim bude nes zanimljivo stize novi post smijeh

P.S- Valentina...obozavam teeeeeeeeeeee cerekcerekcerek...

mah mah...mahmah

kissich...



| komentari (9) | print | # |

Sljedeći mjesec >>