sikeizy.blog.hr

petak, 10.06.2005.

izlazak

draga mi je sa prijom otišla van!
sjedim u praznom stanu i pokušavam se skoncentrirat na učenje ali me baš i ne ide.
mislim na nju!
bila je tako lijepa kad su krenule, naprosto prekrasna!
njena prekrasna plava kosa presijavala se na svijetlosti u svakoj svojoj kovrdži, usne slatke kao med, obraz mekan kao paperje, osmijeh za ledenjak otopit! moja ljube!
volim je! volim je najviše na svijetu!
donosi mi toliko radosti i tuge toliko sreće!
obožavam kad sjednem na trosjed, a ona se nasloni na mene i tako zagrljeni sjedimo i gledamo tv, bez obzira što je na njemu. obožavam jer se oboje opustimo u tom trenutku i osjetim samo taj zagrljaj, zagrljaj kojim grlim voljenu svoju, voljenu bez koje ne mogu!
moja ljepotica, moje sunce, sve moje!
volim je ko sunce i mjesec, ko mars i veneru, ko jupiter i saturn, ko .....................

- 22:43 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2005  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • sport billy torbica

Linkovi