07.07.2006., petak

Hay!

Malo me nije bilo dugo zbog tog što sam bila na maturalcu.Bila sam sa ekipom iz b. i c. razreda,nas 65 je bilo u Virovskom odmaralištu Društvo naša djeca u Selcu.Bili smo 5.dana a to je bilo kao 2.dana,ali je ipak bilo super.Upoznala sam puno prijatelja koje više neću vidjet vjerovatno.Jedni su iz Austrije,jedni iz Slovenije,Zagreba...Zadnji dan,u četvrtak mi je bilo najljepše,mi i naši frendovi smo se zezali,mi cure smo dečke bacale u more,pa su oni i nas.Meni se jadan dečko tako sviđao da sam ga stalno pokušavala bacit u more,ali nisam mogla jer je on uvijek mene.Kad me jedanput bacio,jedna cura iz razreda mi odvezala badić,ali mi nije ispao jer sam ga pridržala.ali je zato ona završila u pličaku!!ha haNažalost,morali smo ići kući tako da je zabavi bio brzo kraj!!NAŽALOST

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3