28.06.2006., srijeda

Wou!!

Opet ja o natjecanju,ali šta češ kad jednostavno moram,na svakom natjecanju mi je jebeno dobro!!!Evo,za početak,u nedjelju sam sa svojom ekipom bila u Popovači!!Ono,tam je bilo dobro,svi smo se skuhali od vručine i tak,ovaj put su bili i dečki s nama(naša muška ekipa).Oni su osvojili 3.mjesto,a mi opet 2.Za puknut!!Posle natjecanja,oko 7. sati išla sam s burazom u Đurđevac na picokijadu!To je bila zadnja večer picokijade pa nije bilo baš zanimljivo,ali je tam u Starom gradu bio mali lunaparkić pa smo se tamo zabavljali!!Sve sam isprobala:ringišpilj,auteke i kuću strave!!!Sad moram ići boook!!Pusakiss
Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3