< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Gluposti...



Opis bloga...



Tu bude svačega,još ni ja neznam,zato me redovito posječujte pa ćete vidjet!!

Koliko vas je dosad
bilo...

Free Web Counter

Free Web Counter

Linkovi...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Malo blogova koje ja posječujem...

Marko
Viki
Veva
Ernest
Dodo
Fićo
Petra
Ines
Sky High
Matea i Irena
DVD Virje
Bebek i Jura
Andrea i Marija
Petra@
Image Hosted by ImageShack.us

Ove sam slike morala jednostavno stavit,fakat su zakon!!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Prijatelji su poput anđela
koji nas podignu kada naša
krila zaborave letjeti!

Život je lijep dok se živjet
zna i zato uzmi sve što ti
srce da , jer sreća je
kratka, živiš zbog nje, ne
traži previše i imat češ sve!!

Poslije mnogo godina kad
pročitaš ovaj stih,kroz tebe
će proći neki plamen tih.
gdje ću biti ja to zna samo Bog,
Ali vječno ću se sjećati imena
TVOG!!

Ako nekog iskreno voliš ,
nemoj ga zeznut
znaj da to boli!

Sve na svijetu prolazi kao
morski val, al' jedno ipak
ostaje…
Prijateljski zagrljaj !!

Kroz vatru i vodu ,
kroz zime i ljeta,
ići ću s tobom
sve do kraja svijeta!!

Više ovako ne ide!!Dosta je!!
Čaša je prolivena,ovo se moralo
dogoditi prije ili poslije.Moram
to učiniti .Što ću kad te volim?
-reče zec i pojede mrkvu…

Bila je zima, vrućine teške,
jedan je mrtvac jahao pješke,
sa sobom je vodio crnkinju plavu,
kosa joj je lepršala niz
ćelavu glavu!!!

Nije važno biti prvi ,važno
je stići prije drugog!!!

Ako te napadne pas,
ti mu baci novine,
dok ih pročita,
već ćeš biti daleko !!


Nikad ne zaboravi ,srećo moja,
Da su pravi prijatelji kao zvijezde
U tmurnoj noći…ne možeš ih uvijek voljeti
Ali budi uvjeren da su tu negdje negdje
I da te paze……

Pomozite Zeki!!
(__/)
(O.o)
(> < )
Ovo je zeko.Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do World Domination!

ponedjeljak, 04.09.2006.

Za umrijet...

Danas je počela škola...Malo mi je dosadno ali i super jer sam vidla frendice s kojima se nisam vidla cijelo ljeto.Malo imam glupi raspored,ali bumo preživeli...Sve je zasad dobro,a ja jedva čekam petak da počne Big Brother da malo i ja uživam.Baš me zanima kakvi će biti ljudi u kući.Na reklami je bilo kako su na novo uredili kuću,baš je super,sve je puno ljepše,a valjda budu i stanari super.Dobro,da ne duljim o tome,sve to bumo vidli u Petak!!Ajd book!



| komentari (28) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.