listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (17)
Listopad 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne


Myspace Photo Cube



Click here for Myspace Layouts







Koliko vas je na mom blogu

Make A Text Magnifier At WishAFriend.com

LINKOVI

Blog.hr
Blog servis
ANA-moja suseda....

Sara(simonica)....

Dea-moja sestrična....

cura koja voli ashley...

Olsen fanica-Super blog...

Sve o one tree hillu...

Sara i sestrice Olsen-Supp blog o Olsenicama...

cool blog,posjetite ga

sve o PCD...


Koj vam je dizz najbolji?
Ovaj
onaj na hsm
onaj drugi na olsenice
onaj prvi
stavi neki drugi!!!
  
pollcode.com free polls



Evo avatara pa si uzmite ako želite samo naravno javite jer ako ne biti će problema!!!namcor

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Koj vam je blog bolji?
moj
Dein-SwEaT Cat
Sarin-cokoladasrizom2
Anin
  
pollcode.com free polls

















my pet!



adopt your own virtual pet!




Moje naj


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



Kakva vam se cinim?
Odlicna osoba
Dobra osoba
Ok
Ne tako dobra
Losa
  
pollcode.com free polls





Kakav vam je moj blog?
Najbolji!
Dobar!
tako-tako
Los!
Brisi ga!
  
pollcode.com free polls



Koliko vas je bilo na mom blogu
Web Counter
Web Counter


Sta vam je na mom blogu najbolje?
Sve
Postovi
Slike
Muzika
Dizajn
Ova pitanja
Sve je ok!
Nista
  
pollcode.com free polls


OBAVJEST

Molila bih vas da ako ste (iznad ove obavjesti)
odgovorili da vam na mom blogu ništa ne valja
voljela bih znati tko je stisnuo da mu ništa ne valja
i da napiše šta bih trebala promjeniti.(to ostavite u komovima.)


Koj vam je najzgodniji poznati decko?
Mario Valentic
Zac Efron
Lucas Stephen Grabeel
Brad Pitt
  
pollcode.com free polls
















my pet!



adopt your own virtual pet!


Nešto o meni


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com





ime:Vanja
Prezime:tko zna zna
Naj frendovi:Nenad,Josip,Ana,Iva,Sara...
Naj filmovi:Opasne djevojke,Nezaboravno
ljetovanje,Honey...
Naj serije:Rebelde,Puna kuća,Malcom u sredini,
Reba,Sos mi vida...
Volim:jednog dečka,frendove,životinje...
Ne volim:horor filmove,umišljene ljude,neke
određene kukce

NEŠTO O NAJ FRENDOVIMA

Nenad:najluđi frend kojeg sam ikada imala.
zabavan,pravi prijatelj...oni koji ga poznaju
znaju kakav je.

Josip:jako dobar prijatelj

Ana:zabavna,najbolja suseda...
ne znam šta da pišem o njoj,jednostavno
super.

Iva:ne poznam je baš dugo ali mi je jako
dobra prijateljica,ide samnom u školu i idemo
skupa na odbojku.

Sara:jako je luda.ponekad se ponaša kao prava
plavuša(simonica).

To su best frendovi

Slikice

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

petak, 31.10.2008.

volim ne volim

Školu ne volim(kao i sva normalna djeca)zbog predmeta,ocjena,nekih groznih profesora.U školi najdraži mi je veliki odmor jer tada vidim svoju simpu.cerek.Danas sam bila do dva sata u školi jer sam imala zbor kod (najluđeg)profesora Pernića.Kada god mi cure dobro nešto otpjevamo on kaže da je u prošlom životu bio ženalud.Pozvao me k sebi da vidim neku sliku gdje je on s folklorom,a ja sam rekla da je slika lijepa ali da nema nekog djedice(to je bio on)na toj lijepoj slici ona bi bila još ljepša.thumbupProbala sam mu skinuti naočale da vidim kako izgleda,a on me počeo škakljat.Njeg trebate upoznati da shvatite koliko je on zapravo zabavan i jedan on rijetkih profesora s kim sa da našalit.nut.To je za danas sve od mene,pišite šta želite u sljedećem postu jer neznam šta više da pišem.Komajte,kissich.wave

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.