17.07.2006. / ponedjeljak

KAO NIJE PRE DOBRO

E ljudi znate li vi koliko ja nisam pisao ni nista radio. Samo sam pomogo oko bloga mom frendu Kriz. evo vam krizin blog http://malikriza.blog.hr-Denijev blog.morate posjetit i ostavit komentar. Ali sam ja za to vrijeme hvato ženske. Bas mi je pre jako. Svaki dan idem u grad s mojim frendovima koji svi vecinom idu u prvi srednje. Bio sam na premijeri filma Pirati s Kariba i na vatrometu koji je trajao visie nego slavlje kad je Hrvatska postala neovisna. Jos mi se sad i sestra razbolila. Ma sta je to. sad cu se javljat svako toliko.

SAD MALO0 O NOGOMETU


Real ne da ce bit dobar nego odlican.

Dok svi od sponzora traze sto vise para Barca je za sponzora uzela UNICEF koji nece placati nista.
Ugovor je potpisan na 5 godina

Juve, Lazio, Fiorentina idu u Seriu B sa 15 bodova minusa. Dok Milan ostaje u seriji A no i on ima 15 bodova minusa.

Inter mozda kupi vekikog Zlatana Ibrahimovića koji odlati iz JUvea zbog padanja u drugu ligu. Samo zamislite dvojac Leito Ribeiro Adriano-Zlatan ibrahimović



- 13:50 - Isfuraj se (3) - Nebi ja trosio boju - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.