KOD SIHRE

želucem do vagine

  lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
NAJMODERNIJI,NAJNEOBIČNIJI,NAJUKUSNIJI,
NAJDELIKATESNIJI KUHAR U REGIJI SREDNJE BOSNE A I ŠIRE.
NAJBRŽA ŠERPA BALKANA!!!


od kolijevke pa do groba
najljepše je plavo doba




TAŽEN POMEN

VJEČITA HVALA PLJUGARU
NEK MU JE RAMET DUŠI
PLJUGARXP

NEK SE ZNA, NEK SE ZNA
SIHRA IMA NOVG CIMERA
JIMBO

IMA SIHRA, IMA SIHRA
I NOVOG BLOG FANA

Linkovi
Tutunski kombinat Jadro - Izačić
Forum.hr
Internet Monitor


voli prevodit
žedne preko vode


30.06.2004., srijeda

PRIČA O HLJEBU, KRUHU ILI TI HLEBU

E ovo je priča o Sihrinom cimeru GADURI.
Gadura je jedan fin naočit obrazovan momak, sve u svemu ime vam sve govori.
E jednog dana je Gadura isplanirao sebi kako bi proveo dan nebi li šta učio.
Međutim njegove kolege koje nikad nisu imale obzira prema njemu, uvale mu gošću iz jednog grada ove lijepe naše. On je bio sav isfrustriran, kako je to moguće, jerbo je planirao ići kupovati nek CD-ove za preprodaju, znaš ono, kupiš kod srba, malo slušaš pa preprodaš kod balija, tako se zaradi.
Trebao ga je voziti njegov ortak koji je pun ko brod (od šverca naravno)
I tako ti oni krenu kad zove ženka teletabis (to je djevojka/gošća).
polako ali sigurno on ode po nju na busnu stanicu, dođu do tramvaja, u međuvremenu on pizdi i volio bi da joj pokvari boravak u našem gradu, ali je ipak preovladala njegova gostoljubivost, pa je odlučio da to ne uradi.
Ušli su u tramvaj, sjeli. Ona je uzaludno pokušavala da uspostavi neku konverzaciju ali je Gadura odjednom pokazao zanimanje za ljepote našeg grada. Što bi rekli Norvežani kulirao je...
Na jednoj od stanica ulaze tri kokice koje se kikoću, smiju bez razloga i najvažnije su u tramvaju.
BLA; BLA; BLA na to se svela njihova konverzacija. Na sljedećoj stanici ulazi jedan stari, prljavi, smrdljivi cigo i sjeda pored jedne od tih djevojaka, naravno prije toga je kulturno pitao jel slobodno.
njihove oći su se odjednom suzile u onaj oblik koji pravi enormna količina mržnje i gađenja.
Šmizle naravno prestaju sa smjehom instantli i izlaze iz tramvaja na sljedećoj stanici.
Gadura ti tu skonta, šta ću ja pored ove što mi je dan pokvarila, idem ja pored cige sjesti.
I sjeda on pored cige sa pitanjem kako je.
cigo odgovara :"teško sine, teško. Nemam ghljeba da jedem, nisam hljeb okusio sedam dana."
Iz usta mu smrdi a na zubima ima naslage još od II svjetskog rata.
i konstantno ponavlja : "da mi je hljeba okusiti, nisam hljeba okusio sedam dana, djeca mi nisu jela sedam dana, da mi je hljeba okusiti!"
Gadura se tu prebroji i skonta da ima marku u džepu.
a on ponavlja : "da mi je hjeba okusiti, da mi je ..."
Mlada iz drugog grada sa nevjericom gleda u sve to.
Izlaze ti oni na stanici na kojo trebaju izaći, kaže gadura njoj sačekaj ovdje idem ja hljeb kupiti.
I povede cigu sa sobom, ulaze u jednu radnju, nema hljeba, ide gadura u drugu radnju neam ni tamo, a cigo sve skakuće za njim :"da mi je hljeba okusiti, da mi je..."
U trećoj radnji su našli hljeb, Gadura kupuje dva u dvije odvojene kese, daje jdan cigi.
Cigo uzima hljeb, i sa sjajem u očima zagriza okrajak već ispred radnje a gadura mtu istrgne onaj ostatak hljeba iz usta i kaže :
"SAD SI GA OKUSIO!!!", "ZAPAMTI OVAJ DAN"
I ode da se nađe sa mladom iz drugog grada, noseći jedan čitav hljeb i onaj bez okrajka koji je cigo odgrizao.
Kad su došli kući sjeli su da ručaju, a mlada je jela onaj komad koji je ostao iza cige.
Gadura se zlokobno smijao :"nećeš ti meni dan kvariti"
sihra je kuhao...

pričao : Gadura Slavonska
napisao : Bakir Hadžiomerović
- 12:49 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>