~Baci~ - ~HER INFERNAL MAJESTY~ - Blog.hr

~ISPOD SUNCA ZLATNOGA~

Ispod sunca zlatnoga blista riva najlipša
Na planeti malena, al' u srcu najveća
Puna duša radosti kad ti šapnem ime
Grade moj


Dok te maze oblaci, i kad ti bura zazviždi
Isto takaješ mi sve niti s tobom spletene
Puna duša jubavi kad ti šapnem ime
Splite moj.


Zauvik si tu u mojim mislima i grudima
Dok kroz plač i smij
Lipotu poklanjaš svim ljudima


Kad bi svako jubi te samo pola od mene
Tvoja lipost kamena još bi jače zasjala

Puna usta jubavi kad ti šapnem ime
Splite moj




Zauvik si tu u mojim mislima i grudima
Dok kroz plač i smij
Lipotu poklanjaš svim ljudima


Dok te truju sile zla
Znaj da čuvat ću te ja i slični meni

Moja ljubav bit ćeš ti, naša ljubav bit će štit
Samo kreni, rasti i cvitaj


Zauvik si tu u mojim mislima i grudima
Dok kroz plač i smij
Lipotu poklanjaš svim ljudima


Splite moj...

~HOW DOES IT FEEL~

I'm not afraid of anything
I just need to know that I can breath

And I don't need much of anything
But suddenly suddenly


I am small and the world is big
All around me is fast moving

Surrounded by so many things
Suddenly suddenly


How does it feel
To be different from me
Are we the same

How does it feel
To be different from me
Are we the same
How does it feel


I am young
And I am free

But I get tired and I get weak
I get lost and I can't sleep

But suddenly suddenly

How does it feel…

Would you comfort me
Would you cry with me


I am small
And the world is big
But I'm not afraid of anything


How does it feel
How does it feel
You're different from me
Different

How does it feel
How does it feel
You're different from me
Different

~HER INFERNAL MAJESTY~

21.07.2004., srijeda

~Baci~

Ko san ja da ti sudin (lol?) Evo bas sam otvorila onu veliku kutiju sa bonbonima Baci… i sad se basem time… i pijem mlijeko sa 3,5 m.m. :) Ma boli me »linija«… Bila sam fotomodel..Bila. Iliti »Used to be..« Tjesim se onome -b bilo i proslo :)) ma ljudi nemojte u to, jer nesmijes nista jesti… a sad se mogu basati ovako :) ajme kako sam sritna hehe.. Evooo u tom bonbonu dobila sam ovaj stih:
»One does not judge the beloved one…«

Da… ako sam dobro shvatila, znaci da sam ja budala i da »nisam nitko da mu sudim«… e daaaa bas cu slusati onu pismu od Olivera.
Ok skrenula sam s teme, iako neznam sto je vec tema bila… aha.. bonboni. Tako volim cokoladu… iako je sad lito i to pa triba paziti sto jedes. Ma briga me. :) Svaki put si kazem da »samo jos danas« ali polako sam shvatila da nemogu sebe lagati iliti ne pusim te spike :) Ma bit ce bolje. Kad vec? Ovaj… neam pojma :) Da da samo se smijem sad, kad jedem cokoladu, ali sutra… opet cu imati griznju savjesti. Ma to ce biti sutra. Sad cu se jos malo smijati.. hihihi kako je sve lipo :P E odlucila sam da cu studirati ili arhitekturu ili engleski... ma jos imam malo vrimena za razmislit. Valjda cu biti slavna. To sam odlucila vec prije. Jos neznam kako, ali bit cu, zato sto sam ja tako odlucila i tako mora bit. Hehe ova cokolada mi stvarno utjece na mozak polako :) Jao slabo mi je :( opet previse cokolade :(

Tko sam ja da ti sudim

Dolazim da se poklonim
ispred lica tvog i tvoje kriposti.

Vraćam se da te zamolim
da blagosloviš mi pute za kraj.

Jer pobjede i porazi
bez tebe na isto svode se.
A konac ove naše ljubavi
prvi sam odmotao ja.


I tko sam ja, tko sam ja da ti sudim
iz zlatnih snova te budim, tko sam ja,
tko sam ja da ti sudim.


Jer ljubav je moja kamenje
breme i znamenje
koje uvijek si sa mnom dijelila ti
a dobila najmanje.
Ljubav je moja kamenje
breme i znamenje
koje uvijek primiš ti kada napuste me svi
što još jučer su se na me zakleli
.


Uuuuu tko sam ja da ti sudim
uuuuu iz zlatnih snova te budim
.

- 23:31 - Zelis li komentirati? (3) - Isprintaj ovaj post! - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


her.infernal.majesty@email.si
------------------------------
OBAVEZNO POSJETITE
------------------------------
EndlessDark
MJAU



~NECU DUGO~

Kupi mi kartu u jednom smeru
ali uvek imaj u ljubav veru


Ne zatvaraj za mnom ni srce ni vrata
pozeli mi srecu, i nista drugo
ne placi za mnom, ne idi
necu dugo.

Ako me vetar zivota odnese
gde nesrecni stoje, jedno uz drugo
cekaj me i pati
samo ne, nemoj dugo.


U kofer stavi par svojih stvari
da ih sa mojim sudbina spari.

Ne zatvaraj za mnom, ni srce ni vrata...

A, kada te vrati trenutak krivice
a, hladan ti vetar siba u lice

grli me I ljubi moja tugo
nisi dugo.

tad spustices glavu
na ranjene grudi, I pitaces srce
da li prasta ili sudi

i plakacu kao kisa moja tugo
nisam dugo
...
~GORE OD LJUBAVI~

Pre nego za milost zamolim
svuci me,
po svakoj suzi tuci me.
K'o dete kazni me
K'o ženu spasi me.
Tako mi malo treba da te prezirem,
još mnogo manje da ti se ne opirem.


Sav bol u meni ostavi
odeš li, to mi je gore od ljubavi.


Hiljadu razloga je dovoljno dobrih
da bih mrzela te.
U ovim noćima bez duše koja plače za nama.
Hiljadu razloga je,
a, ja tražim jedan da bih volela te
makar bila anđeo sama na stubu srama.