< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Blog ce bit vecinom muzicki.
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Klapy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovako..iz Dubrovnika sam, zavrsio sam skolu..bavim se nogometom,mada me u zadnje vrijeme ne ide. Rođen sam 8.5.1988.godine. Ovo mi je drugi blogyes.slusam trance i house..tj. d.j.-evi, a moji najdrazi su Tiesto,Paul van Dyk,itd. sSusam i narodnjake, bez toga se ne moze.
Ne mogu slusati puno vrsta muzike...volim se zezati,znam za salu..duhovit sam,i tako...to sam ja ukratko.smijeh


NEKOLIKO SLIKA RAJE IZ DUBROVNIKA

......OVO SAM JA.......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A ovo sam sad stvarno ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Aka
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Goran I Dženan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Deno
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Klapa Aka i Deno
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Andrea i Almira
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

petak, 13.07.2007.

VRATIO SAM SE...

e dragi moji znam da sam malo blog zapostavio,al sto cu kad sam jos uvijek na odmoru u rodnom gradu,al uskoro ide nova serija postova i muzike...mahmahmah

- 23:07 - A reCi BraLe... SaMo(3) - KisS My AsS - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.