Ovo je balkan fox tekst - Pravi datiranje

srijeda , 26.12.2018.










Click here: Ovo je balkan fox tekst






Hop, hop, hop, ovo je Balkan, come on! Tekst pjesme: Eh… ljubice, ljubice Praviš mi, ljubice zazubice Eh… stisni me, kissni me Ljubice, na grudi pritisni me Ljubiš me ko balavica, nije te sram Beograd, Beograd, ja bezobrazan Ne jednom, ne dvaput, tri puta ne Beograd, Beograd, tri puta, po naški je Balkan, Balkan, Balkan, ovo je Balkan, come on! Other sites do actually list the latter as the correct line and, as further proof, in the Australian coverage of Eurovision 2010, one of our commentators briefly interviewed Milan Stankovic, including a question about the meaning of the song.



ovo je balkan fox tekst

Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo. Hop, hop, hop, ovo je Balkan, come on! Hop, hop, hop, ovo je Balkan, come on!



ovo je balkan fox tekst

- Hop, hop, hop, this is Balkan Come on! Dok je svima verovao, ginuo je,propadao.



ovo je balkan fox tekst

Tekst pjesme: Eh… ljubice, ljubice Praviš mi, ljubice zazubice Eh… stisni me, kissni me Ljubice, na grudi pritisni me Ljubiš me ko balavica, nije te sram Beograd, Beograd, ja bezobrazan Ne jednom, ne dvaput, tri puta ne Beograd, Beograd, tri puta, po naški je Balkan, Balkan, Balkan, ovo je Balkan, come on! Hop, hop, hop, ovo je Balkan, come on! Hop, hop, hop, ovo je Balkan, come on! Hop, hop, hop, ovo je Balkan, come on! Hop, hop, hop, ovo je Balkan, come on! Eh… ljubice, ljubice Grudi ti, ljubice, haubice Ljubiš me ko balavica, nije te sram Beograd, Beograd, ja bezobrazan Ne jednom, ne dvaput, tri puta ne Beograd, Beograd, tri puta, po naški je Balkan, Balkan, Balkan, ovo je Balkan, come on! Hop, hop, hop, ovo je Balkan, come on! Hop, hop, hop, ovo je Balkan, come on! Hop, hop, hop, ovo je Balkan, come on! Hop, hop, hop, ovo je Balkan, come on! Samo malo, samo malo, samo malo, samo malo Samo malo, samo malo, samo malo, samo malo Samo malo, samo malo mu ga daj Ljubiš me ko balavica, nije te sram Beograd, Beograd, ja bezobrazan Ne jednom, ne dvaput, tri puta ne Beograd, Beograd, tri puta, po naški je Zahvaljujemo Sladja BL na poslanom tekstu Preporučite nas na društvenim mrežama!



Milan Stanković - Ovo Je Balkan (Tekst)
Oprostio Srb je svima, krvnicima što ih ima, lažnoj braći, komšijama, nepravednim sudijama. Balkan, Balkan, Balkan ovo je Balkan, come on ovo je Balkan, come on ovo je Balkan, come on ovo je Balkan, come on ovo je Balkan, come on Samo malo, samo malo samo malo, samo malo samo malo, samo malo samo malo, samo malo samo malo, samo malo mu ga daj Ref. ?, >?, >?, >2> X5 0;:0= Come on! Op, op, op, ovo je Balkan Come on! In 2015 he released an EP which was cited as his big comeback. Coby i Stoja Samo jednu zelju imam veruj mi, samo jednu za zivot ceo Ref. Tekst pjesme: Eh… ljubice, ljubice Praviš mi, ljubice zazubice Eh… stisni me, kissni me Ljubice, na grudi pritisni me Ljubiš me ko balavica, nije te sram Beograd, Beograd, ja bezobrazan Ne jednom, ne dvaput, tri puta ne Beograd, Beograd, tri puta, po naški je Balkan, Balkan, Balkan, ovo je Balkan, come on! A ti svakog dana zene, pice, klub, kafana glave ce ti doci to sto radis svake noci Ref. Hop, hop, hop, this is Balkan Come on! Just a bit, just a bit, Just a bit, just a bit, Just a bit, just a bit give it to me! Zalosno je sto se ovako neko prepucava ovih dana kada je sve i onako crno na svim stranama da crnje biti ne moze... A samo nekoliko trenutaka kasnije, eto na terenu one Serene koju poznajemo — nije joj mnogo trebalo da na punom stadionu pobedi Kristinu Mladenović, francusku teniserku poreklom iz ovih krajeva, piše Daily Mail.

[Chat brbljaonica|Studentice za druženje sarajevo|Dame za jednu noc sarajevo]






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.