??? - Love is blind.... - Blog.hr

nedjelja, 28.05.2006.

???

Danasnje pitanje je trebam li nastaviti pisati blog ili da odustanem????
Mislim da ovo vise nema smisla....necu ga izbrisat jer cu mozda jos htjet pisat poslije ljeta iako ne vjerujem..... Ma ok!!! Evo vam nesto za smijanje....(nis posebno)

Eh da, prije jos nesto.......ajd ak netko ima note za "Zlatne godine" (za gitaru) nek ostavi mail il nes jer mi to fakat treba....

EVO:
> Kate Moss - Katica Mahovina
> Severina Vuckovic - Northy Wolf
> Britney Spears - Britanka Kopljar
> Angelina Jolie - Andjelka Veselic
> Jenny Frost - Janica Mraz
> Janica Kostelic - Jennifer Bone
> Sheryl Crow - Stefica Vrana
> Tom Cruise - Tomislav Krstarevic
> Sharon Stone - Siba Kamen
> Ivana Brkic - Johanna Moustache
> Vanja Rupena - Vanessa Hole
> George Bush - Djuro Grm
> Boy George - Djuro Decak
> Halle Berry - Dvoranka Bobic
> Stipe Mesic - Steve Meat
> Mike Oldfield - Mico Staropoljac
> Slobodan Milosevic - Freeman Gentlefuck

i najbolji:

Matko Jelavic - Well Who Is The Little Lion

- 21:14 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Lyrics

Sad But True
by Metallica


Hey (hey)
I'm your life
I'm the one who takes you there
hey (hey)
I'm your life
I'm the one who cares
they (they)
they betray
I'm your only true friend now
they (they)
they'll betray
I'm forever there

I'm your dream, make you real
I'm your eyes when you must steal
I'm your pain when you can't feel
sad but true

I'm your dream, mind astray
I'm your eyes while you're away
I'm your pain while you repay
you know it's sad but true

sad but true

you (you)
you're my mask
you're my cover, my shelter
you (you)
you're my mask
you're the one who's blamed
do (do)
do my work
do my dirty work, scapegoat
do (do)
do my deeds
for you're the one who's shamed

I'm your dream, make you real
I'm your eyes when you must steal

___________________________________

Kurve
by Obala Daleka


STVARI SE POLAKO VRACAJU NA MJESTO
OVAKO NEŠTO SE NE DOGAĐA CESTO
PREMDA, PRIZNAJEM PONEKAD PRETJERAM
I NEKUD OTPLOVIM SAM
I TAD SLIKE IZBLIJEDE SVE
I TAD ZATVARAM SE U SEBE
I TAD NISI MI POTREBNA
KAZALJKE I DALJE KRUGOVE CRTAJU
UMJESTO ZVIJEZDA KIŠNE KAPI NA GRAD PADAJU
PRAZNO MJESTO U MOM KREVETU SJECA ME
BILA SI TU
TKO ZNA, KUDA SI OTIŠLA
TKO ZNA, ZBOG CEGA SE NE VRACAŠ
TKO ZNA, SVE PIŠE U ZVIJEZDAMA
JOŠ JUČER POLJUPCIMA MI SMO SE BORILI
I DODIROM SMO JEDNO DRUGOM TAJNE OTKRIVALI
ŠTO SE DOGODILO GDJE JE TA KAP ŠTO JE
PRELILA CAŠU, ŠTO TE NATJERALA DA ODNESEŠ
SVE ŠTO SAM VOLIO , A TEBE SAM VOLIO
SVE ŠTO SAM SANJAO, A TEBE SAM SANJAO
MA ZAR SAM POGRIJEŠIO ŠTO SAM SE SMIJAO
KAD SU MI GOVORILI DA SVE SU ŽENE KURVE
KAD BI ZAUVIJEK ZASPAO OVAJ GRAD
KAO U BAJCI PREKRIVEN TRNJEM I TRAVAMA
SVE DOK SE TI NE VRATIŠ, A VRATIT CEŠ SE ZNAM
I SVE DOK TVOJA RUKA NE DOTAKNE MOJ DLAN
DO ME NE ZAGRLIŠ
DOK ME NE POLJUBIŠ
DOK ME NE ZAGRIJE TVOJ DAH!

___________________________________

She Hates Me
by Puddle Of Mudd


[Intro]

Met a girl, thought she was grand
fell in love, found out first hand
went well for a week or two
then it all came un-glued

in a trap, trip I can’t grip
never thought
I'd be the one who would slip
then I started to realize
I was living one big lie

she fuckin' hates me
trust
she fuckin' hates me
La La La love
I tried too hard
and she tore my feelings like I had none
and ripped them away

she was queen for about an hour
after that, shit got sour
she took all I ever had
no sign of guilt
no feeling pain, no

in a trap, trip I can’t grip
never thought
I'd be the one who would slip
then I started to realize
I was living one big lie

she fuckin' hates me
trust
she fuckin' hates me
La La La love
I tried too hard
and she tore my feelings like I had none
and ripped them away

___________________________________

Faint
by Linkin Park


I am
A little bit of loneliness
A little bit of disregard
A handful of complaints
But I can't help the fact
That everyone can see these scars
I am
What I want you to want
What I want you to feel
But it's like
No matter what I do
I can't convince you
To just believe this is real
So I let go watching you
Turn your back like you always do
Face away and pretend that I'm not
But I'll be here
'Cause you're all that I got

I can't feel
The way I did before
Don't turn your back on me
I won't be ignored
Time won't heal
This damage anymore
Don't turn your back on me
I won't be ignored

I am
A little bit insecure
A little unconfident
'Cause you don't understand
I do what I can
But sometimes I don't make sense
I am
What you never want to say
But I've never had a doubt
It's like no matter what I do
I can't convince you
For once just to hear me out
So I let go watching you
Turn your back like you always do
Face away and pretend that I'm not
But I'll be here
'Cause you're all that I got

I can't feel
The way I did before
Don't turn your back on me
I won't be ignored
Time won't heal
This damage anymore
Don't turn your back on me
I won't be ignored

No
Hear me out now
You're gonna listen to me
Like it or not
Right now

Hear me out now
You're going to listen to me
Like it or not
Right now

I can't feel
The way I did before
Don't turn your back on me
I won't be ignored

I can't feel
The way I did before
Don't turn your back on me
I won't be ignored
Time won't heal
This damage anymore
Don't turn your back on me
I won't be ignored

I can't feel
Don't turn your back on me
I won't be ignored
Time won't heal
Don't turn your back on me
I won't be ignored


Cursors