petak, 03.04.2009.

Haminocchio

Još jedna potvrda one slavne nam izreke: " U laži su kratke noge! "

I tako je "zlatna" točka ovih dviju proteklih sezona F1 postala "drvena". Što se mene tiče, postala je ona već to odavno, samo sada sva zvona zvone o tome diljem svijeta.
I tko kaže da nema novih vozača ove sezone osim Buemija, pa imamo vozača iz bajke, i ne, on nije izmišljeni lik, njegovo cijenjeno ime - Haminocchio...

Photobucket


Evo i njegovog prvog intervjua ove sezone: (razgovor s FIA-om)


- Haminocchio, zašto si propustio Trullija u vrijeme Sigurnosnog automobila?
- Zato jer nismo bili sto posto sigurni jesam li ga smio prijeći u vrijeme dok je izletio sa staze laze
- Dakle, htio si igrati na sigurno?
- Da. laze
................

- Haminocchio, rekli smo ti da se nama ne smije lagati, žao nam je ali morat ćemo te kazniti...
- Ali nisam ja kriiiiv, vjerujte miiii, molim vas, nisam ja kriv...kriv je onaj striček Dave, one me nagovorio da to kažem, molim vas, nisam ja krivhhhhhhh šmrc, I am so sorryyyyyy.
- Nažalost, ovo znači diskvalifikaciju
- Ali...ali...oni su napravili robota od mene, nisam ja kriiiv...
- Dobro jutro, mladiću.



smijehsmijeh


23:34 | Komentari (4) | Isprintaj | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.