nedjelja, 07.09.2008.

Spaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
madmadmadmadmad

khhhhmmmmm...mmmmm....

Ispričavam se, morala sam se ispuhati...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ok, evo, dosta je...

Ovako...meni nije jasno kaj ovi u Renaultu rade??? Ja ne mogu vjerovati...
Zašto Fernando nije na postolju, zašto nije na postoljuuuuuuuuu????
Dobro pa zašto, zašto je išao u boks, 1 krug do kraja...puknucupuknucu
I kaj je ono bilo...3. pozicija pa 8. pozicija i na kraju 4. eekeek
Ali ljudi moji pa on je trebao biti na postolju, 1. put na postolju...pa ja fkt ne mogu vjerovati...ja ne kužim više tu momčad, sve zakenjaju, svaki put!...oprostite na izrazu, ali nakon ovakve utrke ne možeš ostati normalan osim ako ne podržavaš ono glupo, nevjerojatno sretno, britansko....joj neću dovršiti...Neka mi ne zamjere oni koji su se ovim mojim riječima možda uvrijedili, poštujem sve fanove ali ja smirena sad ne mogu biti.
I Kimi....wtf??? Pa čovjek me evo moram priznati danas oduševio, imala sam neki filing da neće danas dobro proći i ono na startu pomete Hamiltona i mislim si pa čovjek je rođen za Spa...Ma trebao se spucat u onaj McLaren ispred sebe do kraja u onom zavoju...joooooj...Koji peh...moram priznati da mi ga je stvarno bilo žao...

Evo, spektakularna utrka...to se zove Formula 1...uh...ovako nešto na kraju utrke...nemam riječi...
I koliko god sam žalila što Kimi nije završio utrku, ipak sam mislila, slavit ćemo barem postolje, i opet ništa...cry


thoughts: so close...damn!

Photobucket

EDIT:

Hamiltonu oduzeta pobjeda partyrofl
Nisam vjerovala baš da će biti takva kazna...ali neka neka smijeh
A Fernando mogao sad biti 2. rolleyes
Massi još jedna pobjeda...


15:53 | Komentari (19) | Isprintaj | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.