petak, 16.05.2008.

El Circuito de Monaco

Moja najdraža utrka u kalendaru Formule 1 koja se vozi uskim ulicama očaravajućeg Monte Carla...
Sav taj glamur, prekrasna arhitektura, brzi autići i ogromne jahte u laguni grada cerek ooo da...
Jedna od mojih najvećih želja, mislim kao da ih ima malo heh smijeh, je naravno posjetiti Monte Carlo.

Photobucket

Staza je dakako posebna i samim vozačima jer uspjeh na stazi ne ovisi o brzini bolida već o vozačevoj sposobnosti i talentu.
Fasciniralo me je kada sam pročitala da vozači tijekom utrke 4000 puta promijene brzinu. nut Kočnice imaju puno puno posla...dead

Prva utrka je vožena 1929. godine, a do 1950. godine bila je druga utrka u kalendaru Formule 1.
Dužina kruga je 3340 m, sve ukupno ih ima 78 (260,520 km).
Na stazi se nalazi 16 zavoja (lijevih 6, desnih 10).
Maksimalna brzina je oko 305 km/h, a najbrži krug je odvozio Mr. Schumi 2004. godine u roku od 1:14.439



šikana Loews - najsporiji zavoj u F1

Photobucket

Ovako je to izgledalo prošle godine...

Sjećate se tko je bio na najvišoj stepenici, prošle i predprošle godine, znam da znate, to se ne zaboravlja...naš Fernandito...cerek


2006.


Photobucket

Coulthard....lol



2007.

Photobucket

2008. sumnjam da se može dogoditi "hat trick"...realna sam...mrzim bit realna...namcor
Čitam na netu: "Monte Carlo y Silverstone - las esperanzas de Alonso...
Ne, ne znam, ne volim to govoriti...ali mislim da će Ferrari odnijet pobjedu, ako se Lewis ne ugura...

Utrka 2007. bila je kraj idile i početak rata u McLarenu, promijenilo se puno toga od tada, svjesni smo toga...
Može li do postolja??Može li zabljesnuti, opet?? Teško za vjerovati...kao i uvijek ja vjerujem da može. Ne zanima me zavaravam li samu sebe. Jednostavno tako uvijek razmišljam, pozitivno i s puno očekivanja.


...znamo da će dati sve od sebe...



obožavam ovu reklamu...cerekcerekcerek

klikni desno za view ~>uklapa se čak i u post fino


21:48 | Komentari (19) | Isprintaj | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.