četvrtak, 01.05.2008.

Heroj

01.05.2008. - Prošla je još jedna godina, 14. godina otkako su staze formule 1 zauvijek izgubile svog najboljeg vozača svih vremena, velikog heroja...

Ne mogu puno govoriti o njemu, mogu samo prepričavati sve ono što sam pročitala, a to ne želim jer formulu 1 gledam tek 4 godine, a to nije puno.
Dok je jurio stazama ja sam bila jako jako mala, i sve što danas znam o njemu je ono što sam imala priliku pročitati.
Pa iz svega što sam čitala, što misle ljudi koji su ga poznavali, fanovi, svi oni koji su pratili formulu 1 u to vrijeme i još ju uvijek prate mogu reći da je bio stvarno veliki čovjek. Očarao je sve svojim avanturizmom i velikom strašću za formulu 1. Bio je idol mnogima, dan danas je idol i zauvijek će to ostati. Smatraju ga najbržim vozačem, zovu ga "kišni čovjek".
Mnogim ljudima formula 1 nikad nije bila ista otkako ga nema.

Otvorila sam danas jednu stranicu na kojoj se može pročitati pisama ljudi kojima je bio sve, koji su gledali F1 zbog njega, njihove riječi govore sve...mene, osobno, najviše je dirnulo pismo Millija koji je imao samo 5 godina dok je gledao njegovu nesreću na startu link

Značio je puno toga mnogima...iako više nije s nama, živi zauvijek u srcima svih Brazilaca, fanova i svih koji su dio svijeta formule 1.


Photobucket


Ayrton Senna da Silva

21.03.1960. ~ 01.05.1994


09:41 | Komentari (33) | Isprintaj | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.