četvrtak, 24.01.2008.

Moji snovi ( part four )

Kao što vidite unijela sam malo promjene...novi dizajn...jer sam već mislila da ću imati noćne more od onog medvjedića, a u svakom slučaju je bolje da ja sanjam što više ovakvih snova koje pišem tu nego neke noćne more...smijeh

Prvo da kažem malo par novih riječi o Nanu...
Kaže da je svakim danom sve više zadovoljan s bolidom...naughty i izvrsno se slaže sa cijelom momčadi thumbup
A ono što je najbitnije, što mi je natjeralo zadovoljan osmjeh na lice...rekao je da je jako lijepo za vidjeti sve one fanove koje su mu došli pružiti podršku u Valenciji, čak njih 20 000...dead i da mu je to oduvijek velika motivacija...ajoj da on samo zna za sve nas...
To je još jedna velika stvar koju cijenim kod njega, uvijek mu je stalo do fanova i navijača, uvijek im zahvali na svemu, a mi to sve njemu vraćamo tijekom sezone...uvijek smo uz njega...
I ljudi još je ostalo 52 dana do onog našeg famoznog dana koji svi nestrpljivo očekujemo...cerek

Eh da...sada dolazi jedan kratak san i moram priznati da je smiješan...
Ne, ne radi se ovaj put o Alonsu...radi se o....


4. san / naziv: "Sretan mi rođendan!!"

Sjedim u svojoj klupi u razredu...četvrta do prozora...zvonilo je već za početak sata, svi u razredu se zabavljamo i valjamo neke gluposti kao i inače smokin
Ni ne primjećujem da je netko ušao u razred, okrenuta sam leđima prema ulaznim vratima za u razred, razgovaram s frendom...zabacim malo glavu u lijevu stranu, vratim pogled natrag...i sad opet okrenem glavu u lijevo i zbunjeno gledam, ništa mi nije jasno. Pored mene prošeće plavi lik u crnom odijelu s buketom cvijeća u ruci. Gledala sam u njega kao u nekog idiota jer je tako i izgledao... eek smijeh znate taj pogled kad vam ništa nije jasno, kako ta osoba može biti tu i kojeg vraga sad ona radi u mom razredu...
Upitam ga: "Kaj ti tu radiš?!?" Kaže on: "Pa kaj bi radio...došao sam da proslavimo moj rođendan koji je bio prije mjesec dana!" Ljudi moji, ovih se riječi točno sjećam...točno sam napisala kako je i bilo...
Kaj si mislite tko bi to rekao...ajde...tko???
........pa Kimi....tko drugi....rofl
I sad si ja mislim tko je tu lud lud
Zadnje što sam vidjela u snu je on za profesorskim stolom i tortom ispred sebe...to je fakat bilo za crknut od smijeha....
I što sad vi imate reći na sve to...otkud sanjam takve stvari??


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

sad si zamislite na ovoj slici Kimija....lol zubo


15:34 | Komentari (53) | Isprintaj | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.