subota, 05.01.2008.

F1 publika...

Pišem prvi post u novoj godini...ustvari bit će više slika nego teksta smijeh

Imam u kompu nekoliko slika sa svim onim transparentima koji su obješeni tijekom utrka ili ih drže vjerni navijači...i to mi je uvijek zabavno za pogledat...a neki me dirnu u srce...naravno oni vezani uz Alonsa cerek

evo neke koje ću izdvojiti...


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

iz 2006.


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

melem za oči...


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

...jesi i uvijek ćeš biti...


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

2007. svi znamo o čemu je riječ....


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

mi smo uvijek uz tebe...


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

rofl apćihaaaaa...kihnula sam...smijeh istina je.......


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

španjolci uvijek vjerni...


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

ovaj na kraju...meni najdraži...predivno...


kiss


16:14 | Komentari (20) | Isprintaj | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.