ponedjeljak, 10.12.2007.

Nano se vraća "kući"

Evo...što da kažem...sretna sam...cerekcerek
Nano ponovo u Renaultu...Priželjkivala sam taj čas kada će se konačno objaviti ova vijest, htjela sam da se vrati u Renault, ali poštivala bih njegovu odluku da je prošao bilo kamo...Lijepo se sjetiti onih trenutaka koji su za pamćenje, Nano u Renaltu, u timu u kojemu je odrastao kao vozač, u kojemu se osjećao ugodno, u timu s kojim je sve funkcioniralo, u timu s kojim je bio sve što nije bio s McLarenom, i sada ponovo znati da se sve to može ponoviti, pa čak i postati bolje.

A trenutci i odnos Alonsa i Flavia ne mogu se zaobići, njihov odnos se ne može uspoređivati s odnosom Alonsa i Rona Dennisa, niti ih ne želim uspoređivati...
Ja se prisjećam sada, a vjerujem da i vi, čvrstih zagrljaja Alonsa i Flavia nakon svake pobjede, nakon utrka, njihovih zajedničkih slavlja na postolju...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Flavio je uvijek bio uz Alonsa, bez obzira kako je utrku završio...i kad je Nano odlučio otići u McLaren, Flavio mu je rekao da će ga uvijek dočekati raširenih ruku, i nikad mu vrata Renaultove momčadi neće biti zatvorena.
Svi u Renaultu su oduševljeni dolaskom Alonsa, a ni on sam nije ništa manje oduševljen time što se vraća u Renault:

"Veoma sam uzbuđen što ću još jednom raditi s ovim sjajnim timom i uvjeren sam da se zajedno možemo vratiti na vrh poretka. Renault je imao tešku sezonu u 2007., ali znam da ova momčad duboko u sebi ima snage. Uvjeren sam da može proizvesti brz i konkurentan bolid i vratiti se na vrh u 2008."


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Nano, mucha suerte...


17:49 | Komentari (26) | Isprintaj | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.