utorak, 04.12.2007.

...malo teksta...

Hola svima!!
Odlučila sam nekako napisat novi post...Nije više isto kao kad traje formula, jednostavno nema tog žara među nama, vjerujem da i vi to primjećujete. Fali mi ona euforija, iščekivanje kvalifikacija, utrka, naša veselja, razočaranja...sve sve.
Svaki dan očekujem neke vijesti o Alonsu, u koju će momčad na kraju otići, ja se nadam da će to bit Renault, ali naš Nano se negdje lijepo odmara sa svojom Raquel i ne žuri mu se objavit odluku...Ma ima pravo na sve to, pa zaslužio je čovjek, samo kaj ću ja poludjeti više od tog iščekivanja...i objavljivanja odluke i početka sezone blabla Pogledam si koji put videe na you tubu od njega i mislim da će mi bit lakše, a ono samo teže jer pobude sve osjećaje u meni, sjećanja...Ovim putem pozzam Elenu koja mi je preporučila najnoviji video iz Ovieda - doček Alonsa njegovih fanova...nemam riječi...svakako ga pogledajte ako niste, nešto predivno, uhh kad bi barem mogla biti dio toga jednog dana...
Dok sam gledala njegovo najavljivanje jednog čovjeka u videu srce mi je kucalo...baš u tom ritmu...ORGULLO DE OVIEDO, DE ASTURIA, DE ESPANA, HA LLEGADO NUESTRO CAMPEON, HA LLEGADO EL MEJOR, HA LLEGADO EL NUMERO UNO...............FERNANDO ALONSO................cerek ma predivan osjećaj, to sami morate osjetit, ja sam čak i suzu pustila crysretan...evo tu vam je adresa koju trebate upisat u you tube fernando alonso homenaje en oviedo 2007
Nadam se da se budemo više čuli preko praznika, izdržite još ova dva tjedna škole...puno vas volim...
Veliki pozz Anni, javi se molim te,kad stigneš kiss


Host unlimited photos at slide.com for FREE!


21:04 | Komentari (20) | Isprintaj | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.