četvrtak, 25.10.2007.

Svjetla, brzina, akcija...

Formula 1 prvi će se put naći u zagrljaju noći na Velikoj nagradi Singapura cerek To je i potvrđeno na jučerašnjem zasjedanju Svjetskog Motorsport FIA-e u Parizu.
Ovo će biti novi izazov za naše vozače, a i za nas fanove isto tako uzbudljivo. Velika nagrada Singapura, kako ga zovu - Monako istoka, uvrštena je u kalendar F1 i održati će se 28. rujna.
Slike koje sam vidjela u F1 racing časopisu očarale su me, svi oni reflektori, lampice...znatiželja kako će utrku odvoziti naši dragi nam vozači...A isčekivanje Hamiltonove vožnje...hoće li se znati snaći među svim onim lampicama oko sebe i onim lampicama na volanu, hoće li ga sve to zbuniti i hoće znati koja je koja brzina, hoće li se ponoviti posljednja utrka ove sezone, jer vjerujem da svi znate koji je razlog Hamiltonova usporavanja...pa ljudi moji sam je priznao da je pritisnuo krivi gumb na volanu...rofl makar je McLaren opovrgnuo to i rekao da je došlo do greške na samom mjenjaču...Sve rade na tomu da Hamiltona zaštite. namcor
I nešto nevjerojatno...svih četiri i pol milijuna stanovnika Singapura prihvatilo je utrku F1 koja će se odvijati na pragu njihovih domova. nut Ja se jako veselim toj stazi i nadam se da će Nanu ta staza dobro ležati kao i ona u Monaku...


Na ovoj slici se može vidjeti jedan dio po kojem će juriti bolidi i koji će nuditi mjesta za pretjecanje...naughty

Host unlimited photos at slide.com for FREE!


15:27 | Komentari (73) | Isprintaj | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.