subota, 20.10.2007.

Još uvijek ima šanse...

Znam, sigurno si mislite: "Ma kakve šanse, 4. startna pozicija, nema šanse." Ima je itekako. Danas mi je skroz drukčije, nemam onaj osjećaj ljutnje i bijesa u sebi, jednostavno sam prihvatila rezultat današnjih kvalifikacija, žao mi je, ali ipak smo vidjeli prije dva tjedna da se čuda događaju. Iako izgleda ovo pomalo naivno, za mene nije. Vjerujem u Alonsa do kraja, ali stvarno vjerujem da ima šanse za naslov i ne može me nitko odvratit od toga. nono
Žao mi je što nisam gledala cijele kvalifikacije, nisam mogla zbog utakmice iz odbojke koju sam morala gledati burninmad Stalno sam pogledavala na sat i čekala da što prije završi. Nakon 2 kruga sam stigla doma sva uspuhana od trčanja nut i pogledala 3. krug, nadam se da nisam puno toga propustila, ako jesam nešto recite mi u komentarima.
Evo samo vam želim reći još jedno, nemojte izgubiti nadu, nije gotovo, još uvijek ima šanse!
Svi koji ste uz Alonsa držite mi se sutra tijekom utrke, svi smo mi zajedno uz našeg Nanu. yes

Pozzam vas sve...


P.S. Ovo sam slikala prekjučer s mobom dok sam išla u školu. Prvo na što sam pomislila je Alonso. Nadam se da uočavate slovo -A na nebu zubo

Host unlimited photos at slide.com for FREE!


19:21 | Komentari (13) | Isprintaj | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.