Price seks - Lijepe djevojke

četvrtak , 20.12.2018.

Zadnji aktivni članovi za dopisivanje










Click here: Price seks






Vrlo rano sam se udala i u seksu sam isprovala doslovno sve što se može isprovati. Pile su cijelu noć i već se poprilično ponapile kada su njih dvije se negdje izgubile i ostala samo jedna od njih. Bio je to petak uveče i imali smo poprilično posla jer nam je lokal bio stvarno pun. Nabijala se na kurac do kraja dok se rukama štipala za sise.



price seks

To je trajalo desetak minuta i prvo mi je suprug poceo puniti usta spermom koju sam progutala do zadnj kapi. Upoznali smo se i rekla da se zove Tamara imala je dvoje dece, razvedena i oko četrdeset godina. Vrlo rano sam se udala i u seksu sam isprovala doslovno sve što se može isprovati. Na sebi je imala usku crvenu haljinu sa velikim dekolteom iz koga su opasno prijetile da ispadnu njene ogromne sise.



price seks

Zadnji aktivni članovi za dopisivanje - Nabijala se na kurac do kraja dok se rukama štipala za sise. Sada je ustala sva crvena u licu sa kurca govoreći da nikada u životu nije ovako svršila.



price seks

Dogadjaj koji vam želim ispricati je istinit i dogodio se je prošle godine. Ja sam udata, nalazim se u ranim tridesetim godinama i sa suprugom i dvoje djece živim u jednom mjestu u unutrašnjosti. Vrlo rano sam se udala i u seksu sam isprovala doslovno sve što se može isprovati. Pošto živimo van grada bilo je normalno da u kuci imamo i psa, u ovom slucaju se radi o rotvajleru koga cemo u nastavku zvati roti. Cesto dok bi navecer vodili ljubav roti bi nam se znao približiti pa bi mi suprug u šali znao kazati da bi volio vidjeti da se jebem sa psom. U pocetku o tome nisam puno razmišljala, sve dok jednom nisam vidjela rotijev kurac u punoj dužini. Tu vecer sam pušeci mužev kurac zacula rotija kako cvili i kad ga je suprug pozvao uletijo je u sobu i poceo je skakati oko mene. Valjda je i on osjetio miris sexsa jer mu je medj nogama stršio kurac sa sigurnih 15 cm. Samo sam pogledala supruga i oboje smo znali šta ce se desiti. Klekla sam na pod a pas je istog trenukta skocio na mene. Imala sam osjecaj da me jebe pravi muškarac jer mi ga je roti doslovno nabijao u picku. Pogledala sam u pravcu supruga i vidjela njegovo odobravanje ovome što radim. Vidjevši to pocela sam se jos žešce nabijati na pseci kuraci istodobno pušeci mužev. To je trajalo desetak minuta i prvo mi je suprug poceo puniti usta spermom koju sam progutala do zadnj kapi. A onda je na red došao roti. Poceo je svršavati i puniti moju picku spermom a onda sam odlucila napraviti još nešto. Željela sam uzeti rotijev kurac u usta. Podigla sam se sa poda a roti je i dalje svršavao. Uhvatila sam ga za kurac i strpala ga u usta. Mlazevi rotijeve sperme su zalijevali moja usta. To je trajalo sigurno par minuta i sve što je roti izbacio ja sam progutala, naše igre sa psom su se od ove veceri nastavile gotovo svakodnevno.



IMAO SAM SEKS U WC-U (Fan prepricava)
Imala je ogromne sise koje su bile jako mekane sa velikim bradavicama. Nasuo sam nam još po jednu i dok smo pili ja nisam mogao skinuti pogled sa njenih sisa. Ranije objavljene erotske priče: Učitavanje stranice trajalo: 0. Imala je dugu crnu kovrdžavu kosu, sise čista petica i dupe poprilično veliko s obzirom na svoje godine jako lijepo. A onda je na red došao roti. Ja sam udata, nalazim se u ranim tridesetim godinama i sa suprugom i dvoje djece živim u jednom mjestu u unutrašnjosti. Povukao sam je za ruku i naguzio je preko barske stolice, zavrnuo joj suknju, skinuo gaćice i potrajalo je preko obrijane pice koja je bila jako vlažna. Kako sam završio smjenu u lokalu smo ostali samo nas dvoje. Dogadjaj koji vam želim ispricati je istinit i dogodio se je prošle godine. Čučnula je ispred mene isplazila jezik i rekla mi da joj svršim u usta. To me je jako palilo da sam počeo je jebati iz sve snage.

[Ceca 2018|Prava ljubav knjiga|Oglasna ploča]






Oznake: Zadnji, aktivni, članovi, za, dopisivanje

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.