PUŠMIPULI

nedjelja, 10.09.2006.

1,2,3,4, IZGUBLJENI...

Gdje sam izgubila posljednjih 8 godina života? Što sam radila? Velika većina ljudi bi se složila da sam napravila fantastičan potez. Ali gledam i čitam druge blogove, ljudi prate događanja, u toku su sa svime, a ja sam toliko pala s Marsa da mi je vijest od prije 6 mjeseci novost. Ne gledam televiziju, a i ono što pogledam zaboravim u roku od 5 sekundi. Jedino što pamtim je vremenska prognoza?!?!?!
Puno se cura udalo baš kao i ja i puno ih radi baš kao i ja puno ih ima dijete baš kao i ja, ali da li su svi toliko otupili kao ja? Srećom još uvijek imama većinu onih starih dobrih prijatelja i prijateljica iz rane mladosti s kojima održavam kontakte iako sam napustila rodnu mi metropolu.
Pokušavam naći ponovno onu staru duhovitu sebe, ali mi je sve to jako teško. Samo sam umorna i osjećam da sam stara 80 godina, a ne 32 koliko u stvari imam.
Recite mi da ima još ljudi koji su bili kao ja sada i da su se izvukli i ponovno bili oni stari!!!

- 19:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • KRATAK OSVRT NA NAŠE ŠKOLSTVO

Linkovi