i'm in bad mood...


Evo vam jedna moja pjesma... to pišem kad sam
u depri...ovu sam napisala prije 2 mjeseca....
nadam se da nije jadna...........

Zadnji vrisak u noći….

Osjećam... kao da više nikog nema…
Nema nikoga…sama sam…
U tami hladne noći…stojim…
Nadam se da će netko doći po mene…
Da će me netko pronaći…
Zar nikome nije stalo do mene…?
Zar sam sama na ovom svijetu…?
Zar sam za njih mrtva…?
Tup pogled na potok ispod mosta…
Gledam… stojim na mostu i gledam…
Na podu se vide samo otisci mojih starki…
Samo tihi povjetarac…i poneki huk sove…
Jedna jedina sjajna zvijezda na crnom nebu…
Jedna stara klupa puna uspomena..,
Jedna duga cesta puna mogućnosti…
Jedan jedini pogled…
Jedna suza u mom oku…
Jedan i zadnji moj vrisak…
Život u meni se polako ugasio…
Ostaje još samo jedno pitanje…

DA LI SU SADA SRETNI?


01.11.2006. u 21:53 | K | 5 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


sva sranja u mom životu...

Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

O meni


Ime: Valentina
God: 14
Slušam: rock,metal, punk, ghotic,
heavy metal,hard rock
Volim: obitelj
frendice
svog psa
svoje mačke
svoj kompjuter
svoje starke
crnu boju
crvenu boju
svoju sobu
svoje killere
HIM
Ville Vala
žvakaće
jagode
cappuccino
tamu
Mrzim: Britney Spears
Tokio Hotel
narodnjake
rozu boju
umišljene ljude
kad se netko dere
sve kurvice iz mog razreda
sir!
Naj frendice: Nina
Kika
Tajči
Beta
Ostale frendice: Ivana D.
Ivana P.
Marina Z.
Marina S.
Ljubica
Dora
Frendovi: Marko M.
Filip
Nikola
Marko B.
Ivan
Branko
Tomislav
Matija
I još milijun drugih...
Bendovi: HIM-naj
Bullet for My Valentine
Linkin Park
Lordi
Billy Talent
Green Day
Metallica
Nirvana
Limp Bizkit
Evanescence
Avril Lavigne
Pink(neke dobre pjesme)
System of a down