**** Sickness ****

četvrtak, 11.11.2004.

Kupi mi toooo

Vasar hahah
Ja sam kao i sva djeca volio igracke a posebno puske i autice..Imao sam kuci toga na bacanje ,tih pistolja i pusaka, a o auticima da ne govorim.Njih sam imao covjce toliko da sam ih u kesama cuvao. Ali jebi ga cim subota mora nesto novo da padne..Tako sam ja sa roditeljima svojim isao na trznicu svake subote i naravno zadrzavanje na standovima sa igrackama.Mama bi da gleda namirnice za kuce, a stari takodjer ali ja zavro za stand sa igrackama..Mama kupi mi ovo, kupi ono..Zeni vise dopizdilo vodati me sa sobom na trznicu jer svaki put valja kupit nest jer nema mira u meni dok se to ne kupi..Tako je jednom sjecam se subota bila i ja se ustajem nigdje ni mame ni tate..Skonto ja odma gdje su.Otisli na trznicu..Jebi ga kontam haj uranili oni..Ali to se pocelo ponavljati stalno, dok se i ja nisam jedno jutro usto ranije i cekao njih hahaha..Jedva ih nagovorio da me povedu..Obeco ja necu nista traziti ali neda meni djavo mira ja omda zapeo hocu pusku ovu (izgledala kao sacmarica).. I onda je staroj puko film, mene za ruku i kod bake , a baka zivi odma pored trznice..I toga smo popodneva isli u vikendicu...Tamo smo imali jednu prostoriju za alat i te stvari..Nagovorim ja tatu da mi napravi pusku..I tako on se zabavio oko puske a ja po skako i zaboravio da on pravi..U neka doba me on zove i pokazuje ..Covjece iznenadjenje za moje oci..SACMARICA... Cak je napravio da je mogu repetirati :)..Jedva doceko da odemo kuci pa da pokazem raji hahaha..I nije ostalo samo na sacmarici nego je tata pravio i pistolje..Jebi ga sada mi krivo sto neke stvari sto sam imao nemam pa makar da se sjetim proslosti preko njih..Sve je to nestalo u ovome glupom ratu ali opet lijepo je sjetiti se tih dana,djetinjstva i svega..

<< Arhiva >>