**** Sickness ****

nedjelja, 07.11.2004.

PA KOME MAZETE OCI MATER VAM LOPOVSKU



Eto sta bi covjek uradio .. Platis fino internet i onda kad hoces da otvoris stranicu cekas po pola sata da ti ocita..Pa jebemu mater koji kurac onda placam brzinu 100.00Mbps a kad mi nije ni 56Kbps .. Jebeni google treba da ocita po pola minuta , a da ne govorim hotmail koji nece nikako da ocita jer je brzina jako dobra..Pa najradje bi otiso tamo u njihove prostorije i sve ih jednog po jednog zapalio..Nije ovo prvi puta da se desni nego milioniti..Padne kisa veza losa,naoblaci se veza losa,puse neki lgani vjetar veza losa..HOCE LI IKADA VEZA BITI DRAMA..Nedavno u austriji kada sam bio i hajde reko da film skinem.. Za jebenih minut ipo skino film i umalo nisam zaplako jer to ovdje bi skido jedno 5 dana..Hajde sto je veza u kurcu ali moze li ta veza izmedju nas korisnika da bude kako pise.Znaci da skidamo to sad sad a ne da moram pjesmu od 3MB cekat 10 minuta covjece od korisnika koji je na istoj mrezi kao i ja..Pa gdje smo mi u kurcu vise..Evo primjera jednog kako to i kod nas izgleda..File od 3.10MB skida preko 20 min..



Hocemo u EU, ma hocemo mi u picku materinu a ne u EU..Tako bi volio da odem odavdje iz ovog cumeza ruznog,dosadnog,odvratnog aaaaaaaaaaaaaa.Sta mi omladina imamo ovdje.Izaci vani napit se,nadrogirat se i nista vise..Nemamo ni sportski centar,mislim imamo al taj sportski centar nikad izgradjen do kraja nije nego zjapi onako dok se u njemu okupljaju situacije ... Jebi ga zbog ovoga interneta covjek nekad poludi..Ja bi sad najradje razbio komp i sve po kuci porazbijao jer me tako nervira ta brzina uzas jedan..Samo me zanima kako ce se ovaj blog upload ..Mozda u toku dana,vjerovatno..

<< Arhiva >>