**** Sickness ****

petak, 05.11.2004.

Give it 2 me baby

Kao sto rekoh danas malo o kurvi..Moj prijatelj Dragan zivi od mene jedno 3 ulice i u njegovom ulazi zivi jedna dobra koka .. Svaki dan covjece neko kod nje dolazi...Jebi ga kad je vidis ono mrak ti na oci padne kakva je .. Ma extra covjece.. Trci kuci baci drkicu pa se vrati da je opet vidis..Tako smo jednom prilikom nju i nekog svalera gledali sa garaza.. Sjedimo mi na garazama kad ona izlazi u spavacici i sa ogrtacem nekim na sebi..Ulazi u auto i njih dvoje se poceli fatat ovo ono.. Kako smo se mi sjebali kad je tip poceo guzit sa sjedista na sjediste hahahah.. Ona se samo okrenula prema prozoru a tata isuko karinu pa joj ga priljepio.. Karo je tako jedno 20 min pa ona lagano uzela puhing..Jao kako smo te noci zaspali slatko::I tako jednom mi po danu kosarke igramo u raji kad dolazi taj isti tip i zove nas 3 da dodjemo.. Kontamo mi sta je sad,kad on vadi kese neke i kaze da njoj odnesemo.. Jao mi svi sretni stari moj idemo gore jedva cekamo da je vidimo..Zvonimo, ona otvara a covjece imas sta i vidjet.. U svilenoj spavacici ona stoji na vratima i smjeska se..Mi u zemlju da propadnemo.. Kaze haj udjite na sokic..Upali mi ko s poslom normala i sjeli tamo u dnevni boravak.. Po fotelji njene gacice ovo ono .. Ma kurac samo u zraku stoji.. Pita nas dvojicu imena jer Dragana zna od prije..Rekli mi kako se zovemo i sve..Pa malo pricalo kako skola ovo ono cure i dosli do toga jesmol ista opleli..Svi mi ono kazemo nismo,kad ce ti ona pa eto posto ste fini veceras imate priliku da jedan od vas to dozivi..Stari u nama sve gori..I sad je pitanje ko ce je to veceras i ko ce da gubi njufer sa njom..Svaki od nas hoce..I odlucimo da izvlacimo karte,ko bude imao najvecu on kara.. I ja kao inace jako nesretna osoba izvucem 2 ,a nisam ni konto da cu ista vise.. Dragan je izvuko 10, a Mladen kralja.. Mi svi u sjebu stari moj pokupimo prnje i ispred ulaza cekaj njega..Ma nije proslo pola sata eto ti njega sav u suzama hahaha..Sta je bilo ?? Kad poce on pricati:

"Otisli vi i kaze ona meni hajde vamo u sobu.Ja u sobu uso kad tamo dobar krevet digo mi se odma..Skini se. SKinem se ja,kaze ona lezi..Uradim ja kako je rekla..Otisla je do wc-a nesto i vraca se.Uzela mi kurac i pocela da pusi.. Ja samo sto nisam svrsio covjece..Kaze meni jel bi ti smetalo da ti zavezem noge i ruke..Kontam ja radi sta hos samo da te prcnem.Zaveze ona mene tako i stari moj kad izvali vibrator..Kontam koji ce joj kurac to,kaze ona sad ces nevinost da izgubis..Joj ja samo to cekam..Kad ona meni stari siknu onaj vibrator u supak...Suze na oci odma..A ona me pita jel ti se svidja , ha drkadjio jedna..Ti bi da mene jebes, pa vidis sad se situacija okrenula ja tebe jebem...Jao tata ona mi gura vibrator u supak i drka kurac..Ne znam sta cu,da placem ili da uzivam sto mi drka..Jedva doceko da svrsim .. Kad sam svrsio odvezala me,pukla mi 2 samara i rekla da ne smijem nikome ovo reci, a ako je hocu jebat da dodjem iduci tjedan dok mi se supak smiri"

A jebo te zivot nas dvojica se opalili smijati hahahaha... Od tada kad je vidimo na ulazu svi pocnemo zujati zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

<< Arhiva >>