**** Sickness ****

srijeda, 03.11.2004.

HAJDE DA SE DROGIRAMO DA SE OCI SJAJE

SKANK
Ne mogu da vjerujem sta mi se sve moze desiti..Evo dosta sam bio odsutan,ali ne samo ovdje na blogu nego nisam bio nikako ovdje..Jedno jutro zvoni mi telefon i ja se javljam kad jedan frend me zove i kaze: Cuj evo posli mi na Forticu hos i ti sa nama..Kontam ja bili ili ne,ma haj reko ko mu jebe mater bolje i na Forticu otic nego ovdje vrijeme trosit..I tako nasli se mi svi i poce rasprava.Da li da idemo na Forticu ili na Blidinje..Opet smo odlucili da to bude Blidinje jer je tamo nekako ljepse i bolje..Otisli smo gore i pocelo je zajebavanje..Prvo smo digli 3 satora da bi mogli spavati..Onda smo lagano nalozili vatru i izvadilo se ono kobasina nekih da jedemo..I tako prodjose nasa 3 dana..Medjutim taman 3 dan kad je pocelo da se smracava primjetili smo da se vukovi priblizavaju..Pozurili smo upaliti vatru jer oni se inace boje vatre..I tako pod vatrom svi sjedimo i pricamo,a niko nece da ode spavat hahaha jebada je to ipak..Onda smo se sjetili da imamo dobrog Skunk-a pa da zapalimo..To nam nije trebalo nikako..Kad smo mi popusili sve to sto ima u mojoj glavi se nesto promjenilo..Od prijatelja mojih nastale su sirene..I odjednom su pocele da obljecu oko mene,a ja sav u flesu kontam koji kurac sada..Ustanem se i kazem im da me se kanu i odmaku,nesto ne stima sa njima..Osjetio sam tupi udarac u potiljak i gubim svijest..
BUDIM SE!!!!Nista mi nije jasno..Oko mene skorjela krv,na glavi takodjer plus sto sam opipao i rupu..Podizem glavu a prijatelji moji u smijehu..Gledam ih bljedo i pojma nemam sta se zbilo..Al nije ni vazno jer kad sam se ustao prvo sto sam rekao je "Imal jos onoga za pusit" i svi smo se opalili smijati..Jebo te 4. dana u divljini bez icega smo..Idemo da vidimo imal sta za zaklat..Srecom sreli smo nekog cobana i sa njim u pricu ovo ono tako ga nategnemo da nam dadne malo prsuta i kruha da jedemo covjece..Sutra smo spakirali stvari i nabrali u grad hahah..

<< Arhiva >>