**** Sickness ****

subota, 27.11.2004.

Prvi put (c)

Sunce zađe,
Mjesec na nebo skoci
Sjecam se dobro, kao da je se to desilo juce,
Gledao sam je direktno u oci.
Pogled sa nje nisam skidao
Ni za trenutak,
Pazljivo i mirno doveo sam je
U jedan manji kutak.

Njoj to nije smetalo
Nije me se bojala,
Bez ikakve brige
Ona je mirno stajala.
Imala je velike usne
Njena dlaka je bila smedja,
Spustila je glavu
Dok sam ja milovao njena ledja.
Usudio sam se nekako da idem korak dalje

I ako me je bilo strah,
Dotakao sam njene dojke
Mal' nisam izgubio dah.
Trnci su mi dosli u ruke
Direktno iz mojih peta,
Ali, bilo mi je lakse
Kad sam vidio da njoj to ne smeta.
Kao da je se I ona
Sa sudbinom pomirila,

Lagano i pazljivo
Noge je rasirila.
Tada je sve
Krenulo po planu,
Drzao sam je njezno
Kao kap vode na dlanu.
Bijela tekucina je ubrzo izasla
Nisam se dugo mucio,
Ja sam zapamtio sve

Sto sam u ovom iskustvu naucio.
Dugo vremena od tada je proslo
Al' se svega toga sjetim kad pomirisem sijeno i travu,

Sjetim se kako sam
Prvi put pomuzao kravu.

<< Arhiva >>