**** Sickness ****

utorak, 23.11.2004.

Dje si bio ? Sta si radio? ( M )

Aaa kakva noc jebo te..Izadjem u 22h i reko haj malo da se prosetam kad Snoop naleti kaze: djesi Oral haj na djoks..a reko kad si me ti zovno necu odbiti.. i tako zapalim sa njim djoju i ostavi me on na rondou da se malo prozracim..Nisam se ja ni okreno kad Batman stoji pored mene i uze me ispod ruku kliknu neku spravicu Hop vamo povuci potegni eto nas na Mostarci kaze meni : imam pivu a ne znam je otvorit eto bili ti otvorio .. ma hocu reko ali sto bas ja..Ma vidim da si sam pa haj reko valjda mu nece smetati..Ma niposto sto bi mi smetali..Gdje ti je piva?? Evo je tu iza zidica..Ja pogledam kad imam sta i vidjet..Piva gigantska jebo te zivot izgleda ko aparat za gasenje SG-50..Izvadim ja iz djepa pajser i probam sa njim da otvorim al ne ide mi nesto, pa sam moro iz malog djepica izvadit motofleks da to otpilam..Kad sam otvorio pivu uzeli mi po slamku koje su siroke ko kanalizacija ... Kaze meni on hajmo zavirit sta ima unutra i tako mi skliznemo u pivu...Nisam puno izdrzo jer mi se prdilo pa me stalno na povrsinu izbacivalo..Stanem na vrh mostarke i pocnem trcati prema dole, i taman ispred Zagrebacke banke sidjem..Trebo bi reko s bankomata podic para pa uguram karticu i daj mi reko 30 keka..Poce mi nesto bankomat srati :“sta koji kurac dizes samo 30 keka imas jos na racunu 15..budis me bezveze“ . Ma haj ti u pizdu materinu i pljuni tih 30 komada pa mi je brisat odavdje..Pljunu 30-ku ja stavi u carape i razlaz..Otiso malo do diska , kaze plati ulaz.Upo unutra svi se izoblicili , kao da sam doso u grad TIKVICA ... Otekli majci..Naravno morao sam malo i da djuskam,cagam,igram,plesem kako god hocete..Muzika iz vremena mojih staraca samara , ja opicen ko zvjer jos mi se 5 kretena sa glavama ko tikve izoblicene probavaju ubacit u chagu..Tu sam popizdio i otiso...

<< Arhiva >>