Homo je gay (ali nisam), Papac je kreten (nisam, samo sam čorav), Krešo je fin momak (jes kurac).

03.08.2008., nedjelja

Eo drugi post xD

E pa da vam ispricam nedavne dogadaje, dakle sinoc je bila noc dubrave na kojoj i nije bilo bas nesto ali eto opet smo isli ostali su posli ranije oko 8 ipo 9 a ja sam doso u 11 ipo. Pjevali su magazin, e.n.i.(cini mi se)... ugl. neke gluposti pa je bilo dosadno, sreli smo pun ku..c ljudi koje poznamo svi ili samo neki. Bilo je dosta ljudi koji su plakali zbog nekih razloga koje necemo sada navoditi a i ne znamo sve xD. Dakle danas... sam i ja napokon poso na kupanje jer sam radio jutarnju smjenu ali naravno pola nas nije bilo i nitko nije ponio fotoaparat (papci su posli u hercegovinu, teo radio itd.) tako da nista od slika to cemo onda drugi put. Ali smo se ipak malo zabavili i sad smo ode u mene i igramo PS3 (nice). Ovaj post sam napiso samo jer su neki trazili i pisao sam samo ja (Dominik) u ogranicenom vremenu sam pa ne vjerujem da ce vam se svidit xD. (pravi novi post ce bit kad se papac vrati pa cemo svi troje skupa napisat a mozda i ranije)

Pozdravljam: cijelu ekipu, rodake, mateu koja se sutra vraca iz Amsterdama, mateju, marinu koja je cini mi se na regati, lauru - aj proc ce i to mos ti i bolje od njega, a koga sam zaboravio sry. pozz
- 18:11 - Komentari (42) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ovaj blog je namijenjen za sve koji su ga slucajno nasli, napravili su ga Dominik, Krešo i Marin kojima je nadasve dosadno xD

O nama

*Dominik
Nadimak: Domi, Domo, Homi, Homo itd xD
Datum rođenja: 12.05.1993.
Škola: Pomorska
Smjer: Elektrotehnika
Razred: 2.
Opis: 180cm, 61kg, tamno-smeđa kosa, plave oči, PS3 addict, ispalio glavom, ispalio općenito xD
Voli: Skoro sve osim kad me netko nervira
Mrzi: Kad me netko nervira
MSN: dominik.125@hotmail.com

*Krešo
Nadimak: Kešo, hmm..To bi bilo to xD
Datum rođenja: 12.08.1992.
Škola: Obrtnička
Smjer: Arhitektonski tehničar
Razred: 2.
Opis: 170cm, 52kg, smeđe oči, crna kosa, jebački friz, Wow-addict or at least used to be
Voli: TEU <3
Mrzi: Nješta
MSN: kreso_00i0@hotmail.com

*Marin
Nadimak: Čoro, Čoravi, Papac, Papak, Marina xD
Datum rođenja: 21.12.1992.
Škola: Pomorska
Smjer: Elektrotehnika
Razred: 2.
Opis: 183cm, 65kg, smeđa kosa, zelene oči,
Voli: Spavanje, drkanje, drkanje po računalu, drkanje pred ogledalom, drkanje općenito..Itd
Mrzi: Brata, brata, brata a i brata, i HOMA
MSN: marin.papac@hotmail.com

Pjesme

Eo malo za vlaha:

Jump on it


She's a lady:


Sex bomb:


Can't touch this


Ovih 5 je moje (ČORO)

Remember


The Only


Broken Promises


Blinded in Chains


To Be Loved


Jedna za Tea

This Moment:


Evo za Kresa

Hey There Delilah


Evo i nesto za mene (Dominik)

Posto ne mogu nac domace koje zelim (ne narodnjake) stavit cu neke strane

Boulevard of broken dreams


I'm walking on sunshine


I get knocked down

Slike

Napokon stigle! (hvala Teiii :D)
E i hvala Čoru što je ponio fotoaparat naravno xD


Image and video hosting by TinyPic

Zasto je Ivo ukrao Bozic

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kresho & Tea :)

Eo ih nekoliko valjda ce ih bit jos ubrzo...

Ja (Papac), Ja (Domi) i Ja (Kreso)

Image and video hosting by TinyPic

Opet mi xD

Image and video hosting by TinyPic

Ja (Dominik)

Image and video hosting by TinyPic

Papac i ogledalo

Image and video hosting by TinyPic

Vlahov ukalum u sliku xD

Image and video hosting by TinyPic

Ja
Image and video hosting by TinyPic

Homo i Čoro
Image and video hosting by TinyPic

Homo
Image and video hosting by TinyPic

Teo i knjiga
Image and video hosting by TinyPic

Teo i literatura
Image and video hosting by TinyPic

Kolekcija
Image and video hosting by TinyPic

XD
Image and video hosting by TinyPic

Komentari su suvišni
Image and video hosting by TinyPic

Tea i Krešo
Image and video hosting by TinyPic

Vlaho i Mimy
Image and video hosting by TinyPic

Nas profa od 70 god.
Image and video hosting by TinyPic

Profa i Vodopija
Image and video hosting by TinyPic