< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Sve o našem razredu

MALO SLIKA

Radić- moj najbolji prijatelj



Evo čisto da vidite kako izgledam



Hladnokrvna gorila



Hmmmmmmmm-vi procijenite



Druga



Treća!!!



CCC STVARNO NISU NORMALNE



OVO JE STRASNO!!!!!!!!!



E OVO JA ZOVEM PEDERLUK!!!!!



BY :JA

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

PRVO:NECEMO STAVLJATI NIKAKVE GLUPOSTI:

PROVALE

Salapić: U nas u Livnu ima ovca s rogovima

Salapić: Boli me glava trebam steznik

Salapić: Malezija je u Europi

Zore:Isus je bio Hrvat

Volarević: Osnivač fašističke stranke bio je STALJIN

Salapić: (skače po razredu idere se muškima) KISSI KISSI!!!!!!!!!!

Kićun: Enti popišanog Alaha

Moretić: Mi vodili 1:1

Salapić 20 centimetara je 200 metara!!!!!!

Ja: što je ovo (pokazujem slovo q)
Volarević: muški znak !!!!!!!!

Žarak: Nije osvojila mir

I SADA ŠLAG NA KRAJU(TJ. DUPLA PORCIJA)

Prof. Ivana u kojem je stanju rijeka Ombla
Ivana: mm
Prof. jeli u krutom?
Ivana: nije
Prof:jeli u plinovitom
Ivana: JEST

A SADA DRUGI

Prof. Ivana gdje živimo
Ivana: mm
Prof: jeli u mađarskoj
Ivana: DA

NAŠ RAZRED

PO IMENIKU:

1:Krešimir Barbarić- "normalan" tip
2:Tonko Bogovac-miran, super prijatelj
3:Katija Bušlje- u redu je cura super frendica
4:Nikola Hapan-Kićun, legenda najveća
5:Ja-slika govori tisuću riječi
6:Tomislav Mejić- hladnokrvna gorila
7:Andrea Mijoč-sve stiže i učit i zezat se
8:Ivan Moretić-naš Habsburgovac
9:Antonija Nenadić-nesuđena Katarina
10:Mateo Ostojić-neznam što bi napiso
11:Lucija Pavlina-otkačena luda 100 na sat
12:Anamarija Pažanin-super cura(Radićeva haha)
13:Mihaela Pavlović-super cura bez mane
14:Nevenko Prce: evo jednog iz arsenala dinamovaca super momak
15:Ja-najbolji golman u školi-vi ga procijenite za mene je SUPER NAJ FREND
16:Dražen Salapić-zna pretjerati ali istoo je legenda
17:Anita Šekelja- super učenica odlična prijateljica
18:Anamarija Šimunović- dobrica sve u svemu legenda
19:Dino Vilogorac-neboder treb ali što nadodati
20:Dario Volarević- Kiks-odličan momak zaluđen kiksom
21:Andrea Zekić-što vrijedi za Katiju vrijedi i za nju
22:Niko Michael Jackson Faraday Zore-odličan momak
23:Ivana Žarak- ok je super frendica

A NA ČELU KOLONE

IVICA HAJDIĆ- NAJBOLJI PROFESOR IKADA SVAKA MU ČAST
DALEKO NAJBOLJI PONOSNI SMO ŠTO NAM JE ON RAZREDNIK

petak, 15.02.2008.

Novi post!!!!!(kad bas hocete grrrrr)=)

sretanOj ljudi evo vam mene.
Konacno!!
Vidim komentirali ste-svaka cast za svaku ste pohvalu.
I tako!!
Da pocnem............
Prvo smo u pn u skoli imali jednu malu svadu....
Pa da vam sad prepricam......
U pon smo se dogovorili da cemo obruza zemljopis...
Ali bile su tri zenske koje to nisu ucinile........
I mi kreteni umjesto da pobjegnemo, mi ostali........
Ali dobro......
Pomirli smo se sa tim curama i sad je sve OK!!!!!!!
Dalje!!!
U srijedu vecer smo imali zabavu za Valentinovo.....
Bilo je drama...
Plesali smo i zabavljali se skakali.........
Itd...........
Sve u svemu bilo je drama!!!!!!!!
A sada najvaznije!!
Danas (petak) smo igrali doma sa Drzicem i sa Cavtatom!!!!!
Prva utakmica je bila jako vazna, ali i druga je bila jednako vazna!!
Prvu utakmicu smo zapoceli i zavrsili Proleta, Barišić, Džamarija, Šopi i ja.....
I nismo krenuli najbolje........
Bila me trta jbt puna dvorana a ti igras ruke ti se tresu al´ bilo je drama...
Da se vratim na utakmicu......
U pocetku smo gubili 1 raz stalno.........
Ali tada je krenuo Uragan "Mokosica"...........
Hezo je malo bio nervoz pa je puco sa 10 metara i - faljivo ko sretan sretan
I to smo uspjeli iskoristi i otisli smo na 14 razlike, koju smo uspjesno odrzavali.........
Proleta je igrao tako........
Da ga je Skara molio da prestane zabijatsretan
I .............
Tu smo utakmicu dobili sa 38:24
Znaci 14 razlike........
Poslije smo se posli otusira i nazad na teren...............
Utakmica sa Cavtatom........
Pocela je prva petorka.........
Ibilo je 12:0................
Zatim su usli Prce, Ostojić, Petrušić i Šimić.......
I uspijesno odrzavali i povecavasli prednost.....
Uz duzno postovanje prema Cavtacanima bilo mi je zao..........
Oduzima loptu djeci koja su manja od mene za 2 glave......
Svejedno!!!!
Zavrsilo je 66:12!!!
Znaci 54 razlike!!!!!!!!
JOS JEDNA STVAR......!!!!!!
ZAHVALJUJEMO SE ANI, PETRI, MEDINI I DARIJI
KOJE SU NAS BODRILE OBJE UTAKMICE..........
CURE NEDAMO VAS NIKOMEEEEEE!!!!!!!!!!
VI STE NASE..............
I TAKO
SADA NAS OCEKUJE GOSTOVANJE
NA GRUDI GDJE IGRAMO PROTIV ISTOIMENIH DOMACINA!!!!!!!!
I tako nadamo se jos jednoj pobjedi..........
A nakon Grude dolazi Lapad vjerojatno najteza utakmica nasa.....
Ali o tom po tom!!!!!!
Ljudi eto vas!!!!!!
Pozdrav svima(posebno ekipi iz parka)!!!!!!!!!
Vracamo se tek nakon 200 kommova!!!!!!
Zato kommajte!!!!!!!!!

- 20:47 - Komentari (247) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.