03.09.2006. / nedjelja

Ljudofi……

…ma šta da vam kažem…..jučer sam bila u svatovim ai naplesala sam se sam tak….baš mi bilo dobro…..tamo mi bila jedna frendica….i frend s kojim sam išla u prvi osnovne……i baš mi bilo super s njima…..zabavljali smo se…….zezali…plesali…lunjali ispred sale…….probali višnjevaće…ma stvarno smo sam probali….i baš je to fino….jako slatko…ko neki sok da piješ….hehhe….i tak…..došla sam doma u tri…iako smo trebali dulje ostat ali se članovima moje familije spavalo pa smo morali ići kući….i dođemo mi pred kuću a ono na cesti neka crknuta mačka…onak puuuno krvi oko nje……..moj pas(koji je žensko…a to smo skontali tek jučer…)posrose i popišo po cijeloj kući…..e da i zove se kia…….i niš ja ošla spavat….jutros se oko 11 probudila…ručala…….i sad umirem blago rečeno……nos mi je začepljen…glava me boli užaaasno…….tu se patim disat na usta…….tako sam umorna a nemogu zaspat…….riga mi se i imam osjećaj oo da ću se srušit ….onak onesvjestit se ……..koma se osjećam…….nadam se da neću ponovno dobit meningitis..jučer sam jako puno skakala i plesala…..a moram mirovat…….a glava me ponovno boli…i sad sve jaće……..jaooo…..ne bi ja u bolnicu……..sutra je prvi dan škole i nesmijem to propustit………jes+dva čekam da se upoznam sa svima……..baš će bit fora…..kupila sam bilježnice…novu torbu……knjige još nisam sve……tako sam uzbuđena kad pomislim da je sutra škola…jao………e da da…..u petak je moja legica došla do mene…pa smo nas dvije i moj bojfrend te frend bili vani…..naišli na veliku skupinu poznatih ljudi tu u naselju i baš mi bilo dobro…..u petak mi je bilo točno dvije godine kak znam najbolju frendicu……i 5 mjeseci sa dečkom….weeee……..neznam šta sam vam još htjela reći…..khm…nemam pojma………..joj da….pa dorica je jučer došla doma….e danas fino ako mi bude bolje moram izać da je vidim…je.eeeee…..dorka je doma….napokon……hehhehe…moram je vidjeti………..ništa idem leć možda me prođe sve ovo……..pozzzzzzdrav svima……

- 15:28 - reci što imaš (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>