srijeda, 03.05.2006.

...sre...sre...sre..sretna!

Gledam kroz prozor u kišne kapi i pokušavam sabrati svoje misli.
Pokušavam zaustaviti barem jednu misao, i složiti je u smislenu cjelinu.
Ali ne ide. Pokušavam ali ne mogu. Prebrzo se kreću.
Toliko posla imam za napravit, stvari, ispita... A ništa me ne tangira.
Za sve mi je apsolutno svejedno. Baš sada kad bi trebala učiti.
Ali neka. Sredit ću ja to već. Nekako. Da,da...hoću.
Danas. Smijeh. 5 minuta. Bez stajanja. Bolovi u trbuhu.
Ne znam kad sam se zadnji put tako nasmijala na satu.
Heh...al dobila i opomenu zbog brbljanja. Davnih je to dana bilo.
Pogledom lovim malu zraku sunca koja se pokušava probiti kroz oblake.
Malena je, ali dovoljno jaka da se uspjeva probiti.
Tada shvaćam, da sam to zapravo ja.
Malena, a dovoljno snažna da se probijem kroz sve probleme.
Da se probijem kroz sve poteškoće koje život donosi.
Da se probijem i razvučem osmijeh na lice.
I razvukla sam ga. Sretna sam. Ne znam koliko puta ću to još ponoviti.
Mogla bih stotinu puta to reći. Da. Sretan sam. Sretna sam.
Sretna sam. Sretna sam. Sretna sam. Sretna sam. Sretna sam.
I bez obzira što imam strku u školi.
I bez obzira što moram pročitat još 100 strana lektire za sutra.
I bez obzira što moram odradit još 12 sati vožnje.
I bez obzira što nemam više svoju ljubav.
I bez obzira što pišem matematiku i logiku sljedeći tjedan.
I bez obzira što smo izgubili utakmicu jedan razlike u zadnjoj sekundi.
Sretna sam.
Sretna sam zbog toga što imam nove prijatelje.
Sretna sam zbog toga što me sunce grije.
Sretna sam zbog toga što se još uvijek mogu smijati.
Sretna sam zbog toga što sam danas svirala klavir.
Sretna sam zbog toga što sam nakon tri godine opet svirala na gitari.
Jednostavno sam sretna.
Sretna sam i zato što sam zaljubljena.
Zaljubljena u stotine stvari oko sebe. Zaljubljena u jednog, dva, tri, četri dečka.
I opet se jedna zraka sunca probija kroz oblake.
Rekla mi je prijateljica nešto...
"Prije sam ja to mislila za sebe, al tek sad vidim da si ti jako zaljubljiva."
I jesam. I drago mi je zbog toga. Zašto? Zato jer je i jer ja tako kažem.
Mda... jesam spomenula da sam sretna? (:

| Komentari (14) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.