subota, 31.12.2005.

Još jedna...prolazi.


Words like violence
Break the silence
Come crashing in
Into my little world


Eto.
Prolazi još jedna.
Kada se osvrnem
niti sama ne znam
što se sve desilo.
Bilo je padova i uspona.
Možda više padova.
Bilo je plača.
Ali i sretnih trenutaka.
Bilo je novih ljubavi.
Ali i vraćanja nekih starih.
Loših ocjena, ali i onih boljih.
Predivnih putovanja.
Upoznavanja novih,
i jako dragih ljudi.
Sve u svemu,
dobra godina.
Mogla je biti i bolja.
Ali nema veze,
bit će ova.
°°°
Bila sam na skijanju.
Bilo je... savršeno.
Hrpa novih ljudi.
Jako dragih ljudi.
Prirasli su mi srcu.
Idem i druge godine.
Sigurno.
°°°
Jučer sam ga vidjela.
Poljubila.Zagrlila.
Falio mi je.
I ja sam njemu. Rekao mi je.
Želim s njim ući u novu godinu.
Hoću li? Valjda hoću.
Jedan poljubac.
Za novi početak.
°°°
Ulazim u novu godinu.
Ne postavljam si ciljeve.
Neću ih ostvariti.
Ne zacrtavam si puteve.
Neću ih pratiti.
Idem kuda me vjetar odnese.
Njemu se najlakše prepustiti...

| Komentari (27) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.