nedjelja, 11.12.2005.

Dobra i loša vjest..a?

serem bzvz:))samo loša vjest..na žalost..neću vam moći pisat više blog..jer sam nabila previše MB zbog jednog programa...skidala sam previše spotova..a jooj:(
sad sam tužna:( a jooj..a baš sam glupa..ali ipak se mi čujemo za božić i za novu godinu i za...i za,još prije:))hehe:)a moramo:) eto,da...nešto sam malo učila kemiju...
bila kod frendice..naj frednica je došla do mene...planiramo si što ćemo obuć i kud ćemo za novu godinu i haha..ovo je msješno..ona ima dečka..a sad meni kao nekog..ma neznam baš..haha..a jesmo mutave...svaka nam čas...neznam što da si obućem...hihi:)
e da...ona će minicu valjda a ja trpake ko i uvijek:) a moram si kupit novu majicu...hihi..a jesma mutava..lolček:)i tako bzvz brijem...da...
što da vam još pišem?hmm..neznam a nećemo se dugo čuti..vi slobodno ostavljajte komentare:)ja ću možda uzet malo vremena da pogledam blog..ali neću moć sve komentirat:( neznam jer ću opće moći..ali čim se vratim komentirat ću vas:)aha..oću,oću:)
i da..ajde idem vam ja..ajde book,kissam vas:)veliki kissssssssss:)
sve vas vojim:)


<< Arhiva >>


< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • možda me nikada ne shvate neki ljudi,jesam mlada ali drugačija...i zato me nitko ne razumije...teško je biti takva osoba,a opet osjećaš se bolje jel si poseban i nisi kao drugi...uživajte!

nešto o meni

  • ime:nemam imena..rođena bez njega,lol:)
    prezime:ako neam ime neam ni prezime:P
    godine:13
    mjuza:rock,metal,
    gothica,grunge...:))


    volim:pjevati
    -plesati
    -blog
    -blogere!!
    ne volim:umišljenost
    -laž
    -moj komp dok šteka
    -...
    :))


    Image Hosted by ImageShack.us





  • Come wet a widow`s eye
    Cover the night with your love
    Dry the rain from my beaten face
    Drink the wine the red sweet taste of mine

    Come cover me with you
    For the thrill
    Till you will take me in
    Come comfort me in you
    Young love must
    Live twice only for us

    For me
    For you
    Time devours passion`s beauty
    With me
    With you
    In war for the love of you
    (Tonight any dream will do)

    Not a world but your fine grace
    Seduction in sleepwalker`s land
    November dressed in May on your face
    Holding us now the lovecropper`s hand

    Come cover me...
    zaakon pjesma od nightwisha :))


    nightwish =)


shvati blog


  • .:credits:.
    design & graphic:
    creator
Design