petak, 02.12.2005.

Napokon malo vremena:))

Da,napokon malo vremena...nema škole,jeeeeee:))
ima škole,no nema nastave...ovako ovaj post će biti duži pa ako ti se da čitat...samo daj,ako ne nemoj mi molim te ni komentare ostavljat!
da,nema nastave,petak,subota pa i nedjelja..jeeej!da,samo što..ja neću vidjet svoju simpatiju...to
je jedini nedostatak...zbilja mi se sviđa...čak..malo mi postaje čudno...ono,neznam npr. ono ja ga nešto zamolim i sad on ono kao ma daj..neda mi se,ovo ono..osjećam se čovječe ko da me je ostavio nakon 2 godine hodanja..čovječe tako se osjećam jadno...a tako je sladak..tako je..a neznam baš je po mom ukusu..ono..karakter mu je savršen..dobro da ga vi poznate rekli bi neznam..ma ovo nie dobro,daj vidi kako se ponaša...ali neznam meni se jaaako sviđa..ali čini se da ja njemu ne:(
ono osjećam se tako sama...tako...tako napuštena,nevidljiva..ne,neću ovaj puta ništa učiniti da se režem ili nešto!ne,ovaj put nema šanse..mislim da to nema svrhe,no ja se i dalje osjećam samo...osjećamse kao da me nitko ne vidi,među milijun ljudi sam,ali nitko me ne poznaje,nitko me ne vidi niti me želi vidjeti...pozdravljaju me neka lica..zapravo neznam ni tko su...zašto me pozdravljau ako me toliko mrze?čemu?
zašto ne skrate i sebi i meni muku?pa ok..mrzimo se,ne volimo se...neće mo se niti virjeđat niti davat one jadne osjemhe koji zapravo nisu iskreni,ćemu lagati?
što ćemo time postići?ništa....da!ništa nećemo time postići,davat ćemo lažnu šansu nekome...
zbilja neznam...totalno se osjećam napuštenom,imala sam tog dečka jednom,međutim ja sam njega napustila,ja sam njega ostavila,možda mi sada vraća...možda sada on meni želi dokazati kako je dok nekom ostavljaš lažnu šansu,dok ga pokušavaš napraviti budalom,da to je taj jadan osjećaj...
koji recimo sad ja osjećam,prijateljice?hmm..da to zapravo tako nazovem?...
pa da...to se zovu prijateljice..ne razumijem kad ja nekog ne saslušam naljuti se i to je to!no,tko mene sluša?da li ima nekog?
ne nema..opet sam sama...i osjećat ću se tako još dugo,na žalost...ja se ispričavam na ovako dugom post,ajde kissam vas...do sutra valjda,kiss:(
Image Hosted by ImageShack.us


<< Arhiva >>


< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • možda me nikada ne shvate neki ljudi,jesam mlada ali drugačija...i zato me nitko ne razumije...teško je biti takva osoba,a opet osjećaš se bolje jel si poseban i nisi kao drugi...uživajte!

nešto o meni

  • ime:nemam imena..rođena bez njega,lol:)
    prezime:ako neam ime neam ni prezime:P
    godine:13
    mjuza:rock,metal,
    gothica,grunge...:))


    volim:pjevati
    -plesati
    -blog
    -blogere!!
    ne volim:umišljenost
    -laž
    -moj komp dok šteka
    -...
    :))


    Image Hosted by ImageShack.us





  • Come wet a widow`s eye
    Cover the night with your love
    Dry the rain from my beaten face
    Drink the wine the red sweet taste of mine

    Come cover me with you
    For the thrill
    Till you will take me in
    Come comfort me in you
    Young love must
    Live twice only for us

    For me
    For you
    Time devours passion`s beauty
    With me
    With you
    In war for the love of you
    (Tonight any dream will do)

    Not a world but your fine grace
    Seduction in sleepwalker`s land
    November dressed in May on your face
    Holding us now the lovecropper`s hand

    Come cover me...
    zaakon pjesma od nightwisha :))


    nightwish =)


shvati blog


  • .:credits:.
    design & graphic:
    creator
Design