29.10.2008., srijeda

Jedna od onih tuznih...

...


Jesi li uplasena
Uplašena istine
Zašto se bojiš reći mi u oči
sve to što napisala jesi

Ali bar sada oluja me može otpuhati
daleko
negdje

I uplašen sam
svijetom
prostorom koji sada vidim

I možda sam slab
ali što to ima veze sada

I sve razgovore ove
sam sa sobom vodim
glasovi u meni sudaraju se
ljutnja
ljubav
svaka na svoju stranu vuče

Rastrgat će me

Svaka se natječe
svaka me ubija

Rastrgat će me
moje srce

I ti želis samo prijateljstvo
kratkotrajne susrete bez interakcije
ne ja to ne mogu
volim te

Navodna ljubav kako ti kažeš
tako lomljiva
tako fragilna

Svi naši snovi
Svi moji snovi
razbijeni o zid realnosti
raspršeni u ničemu

I suze niz obraz klize
i nestaju
ali nitko više neće mi ih obrisati
sa lica


Strah tvoj probudio se
i bacila si me
odbacila

Je li moguće da sve sto si pričala
da sve što si pisala bile su bajke
samo riječi bez osjećaja

Ja u to ne mogu vjerovati
ne smijem
Jer razrušeni dvorci na nebu
past ce

I ti želis samo
kratkotrajne susrete bez interakcije
ne ja to ne mogu
vjerovatno nikada ni neću moći
volim te

I u noć
pričam sam sa sobom
nestajem i gubim se u noći
ali
koga više briga za to...


- 01:18 - Komentari (3) - Isprintaj - #

27.10.2008., ponedjeljak

Iako je gotovo...

Volim te




Nas dvoje
Na početku naseg malog svemira
staze gube se u daljini
put naš je dug

Samo mi pruži svoje nježne ruke
Volim te
Dopusti da se usne moje
sa tvojima spoje
Volim te
Dug naš je put
ali sve to nije bitno jer
Volim te

Mali svemir
Sa zvijezdama novim
koje obasjavaju nebesa
dajmo im imena
stvorimo nova zvijezđa

Sklopi svoje oči
dok ležis na meni
Volim te
Sanjaj san da se smijem
da te ljubim dok snivaš
Volim te
Ne boj se pustiti te
nikada neću jer
Volim te

Najteže kreniti je
naše putovanje od tisuća milja
počelo je prvim poljupcem
Samo me zagrli ljubavi
znam sve prepreke cemo prijeći
jer
Voliš me
Volim te

- 00:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

01.10.2008., srijeda

Moji osjećaji... prema tebi...

Samo to...



U modroj zori
tvoje ime na usnama mojim
samo ti pred mojim ocima
njezna
lijepa
uspavana
samo tebe vidim u mislima svojim
samo tvoju zvijezdu ja gledam
kada god u nebo pogledam

I sve sto sada zelim
to je da mi pricas
da me lijepo gledas
da mi kazes da me volis


I neka sjene samo prolaze
samo zagrli me
moju glavu sa hladnog
ovog tla podigni u krilo svoje
i pricaj mi
o ljubavi
Dok sjene
hladne
tamne
pokraj nas prolaze

Grlim te
Ne dam te nikome
Modra zora
lagano svice
tvoja zvijezda
jos uvijek meni sjaji
Samo jedno ti imam reci
samo dvije rijeci
Volim te

Samo to...

- 04:21 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

©EnlightenedPhoenix