Novo :))))

E sad mi je dosta.
Uljenila sam se ko ljenivac.
Neda mi se niš radit.Pozabila sam i da imam blog.
Več dugo nisam pisala.
Ma i kaj bum pisala kad mi je ionak život dosatan.
Malo sam na kompu onda idem van se
igrat s loptom.Onda naza nutra u kuću da vidim kaj ima na TV-u.
Ako nema niš onda opet na komp i tak mi prođe cijeli dan cry

Niš mi se nije posebno dogodilo sad kroz praznike
osim kaj sam zagorjelu,veliko čudoooo.
Ma ljuta sam sama na sebe.

Dobila sam maloga mačića jučer
sam se igrala s njemi i onda ga bacila spat jer sam morala
ić na taj več previšeeeeeee dosadan kompujer.

Aleluja!Svatila sam da nema niš posebnog na njemu osim
kaj mi kvari oči.I još k tomu neželim nosit nočale.
Ma ko ih želi????
------------------------------------
Evo sjetila sam se nečeg!
S kolko ste vi prošli na kraju školske godine?
Ja s 4,15
Uhh,dobro več sam mislila da sam opet napisala da sam
prošla s 5,15 ili 3,15 XDXDXDXD
-----------------------------------
Oke neznam kaj bi napisala.
Moram ić bazen čistit al mi se neda pa bum
pričekala dok mi tata ne dođe s posla pa da mi
on ščisti bazen. XDXDXDXDXD

Ajd bok neda mi se više pisat mahwave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Hey!!!Sihurno ste opet nešto novo primjetili čim ste ušli na blog.To je opet novi dizajn! :D Nadam se da vam se sviđa. :D Malo jest drugačiji.Na ovom dizajnu nećete moći vidjeti moj profil,stranice blogova i foruma... jer sam ovaj dizz ja prilagođavala blog.hr-u. Ma sigurno će te moći i bez toga XD