Me again!

Hej,nisam več dugo pisala,kaj ne?

Vratila sam se u svijet Simsa 2.He,he....
Malo mi šteka na mom kompu,kad oču si kuću
kupit sve mi se odjednom ugasi.tuzan
Sims 3 neću igrat jer ga mrzim.Uopče mi se
ne sviđa.Ima punoooooooo razloga zaš mi se ne sviđa.

sad sam na stričevom kompu,komp
mu je velik ko TV.smokin
sve je tak malo,kad si pogledam blog,začudim se di je ostatak XD

Opet gledam animeje.
Sad gledam DNAngel i Chobits.
Haruhi ću sad za par dana završit.Air
gledam kad završim sa Haruhi.
A Shanu neću gledat jer mi je dosadila.
To je sve.
Shugo Charu planiram ponovo pogledat XD
Več petu putrofl

Jedva čekam ljeto,pa ko ga ne čeka?sretan
Uskoro će kraj školske godine.Jupiiiiiiiiiiiiiiiiiiirofl
i pozabila sam reč,igram igricu za koju mi je
Air-chan rekla,baš je igrica zakon.
Na STORY dođem do stage final i nebrem dale XD
Moram Haruhi,Konatu i još jednu otključat,pozabila
sam joj ime XD

I danas sam pogledala zadnju epizodu serije
Odavde do vječnosti.Ja sam ispočetka
mislila da je serija glupa,ali na kraju ispada tak
zakon.Kak je Rebeca/barbara na kraju ružno
zgledala.Željela se spalit.Fujjjjjj
Otobila se ko svijeća,i završila je u zatvoru jupiiiiiiiiiiiiiiiiii :D........

Sad gledam neki Zakon ljubavi,neznam kak se
serija točno zove,ili sam točno napisala XD
Niš nekužim o čemu se radi u seriji.A i malo je dosadna.
Normalno,tak je stalno kadf gledam neku seriju.XD

Sad idem neda mi se više pisat,glava me
cijeli dan boljela,i dobila sam 5 iz geografije.
Napoooooooookoooooooooooooon!!!!!!sretansretan

Odo byemahwavemahwave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Hey!!!Sihurno ste opet nešto novo primjetili čim ste ušli na blog.To je opet novi dizajn! :D Nadam se da vam se sviđa. :D Malo jest drugačiji.Na ovom dizajnu nećete moći vidjeti moj profil,stranice blogova i foruma... jer sam ovaj dizz ja prilagođavala blog.hr-u. Ma sigurno će te moći i bez toga XD