Bok!!!!

Image and video hosting by TinyPic
Jaoooooooooo,nemam
inspiracije opet.
U školi mi je grozno,ko i
uvijek,naravno!
Sljedeći petak moram
odgovarati iz povijesti
i napraviti prezentaciju o
Dubrovniku(Držite mi fige)sretan

Jedva čekam nedelju,
idem na Ivanščicu
s roditeljima i njihovim
prijateljima i s bratom
i sestrom,njih nebrem
ostavit doma i da hoću
i da neću XD

Sad sam zakazala s
animejima.
Sad su ovi neki dani kad
sam ja totalno lijena
i neda mi se niš delati,
samo piti,jesti,piti XD
Sad bu uskoro i kraj
školske godine i k tome
ljeto pa bum doma
jupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisretansretan
mogla bum spati do
mile volje he,he sretansmokin

Nemam više
nispiracije tuzan
Neznam kaj da
napišem dalje zato wavemah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Hey!!!Sihurno ste opet nešto novo primjetili čim ste ušli na blog.To je opet novi dizajn! :D Nadam se da vam se sviđa. :D Malo jest drugačiji.Na ovom dizajnu nećete moći vidjeti moj profil,stranice blogova i foruma... jer sam ovaj dizz ja prilagođavala blog.hr-u. Ma sigurno će te moći i bez toga XD