22.09.2006. / petak

Dragi i predragi...

Eo...Ja sad bila vani,i sad ya kojih pol sata opet van...Moram malo do bojfrenda...Nismo se dugo vidli...Cujte,ipak je petak,a on ima popodne nastavu,a ja mogu bit do 23h vani...Hehe...Bit ce nam ludo...A nas frend Denis i frendice Zizy,Zofa i Gruba ce ic s nama (djelomicno cure hehe)...Bit ce nam super...A do tad uzivam u sistemu...Evo vam BYOB pa i vi uzivajte kolko ja uzivam...Poydravlja vas vasa SOAD... (makar je u moskom rodu,al kaj ces...jebi ga...)
Pozzam vas sve...
Jos vam ja javim kak je bilo,zasto je bilo i tak...
A vjerojatno sutra idemo u kino...
Tak da....Pozdravchek...

Puse svima...


System of a down-BYOB



Btw. Sam tak nastavite s komentarima...Bas mi je drago kaj je ovaj blog citaniji odonog prijasnjeg...
Jos jednom:Pozz...

- 18:31 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.