home automation
Stigla je... - Shtrom - Blog.hr

Shtrom

10.01.2005., ponedjeljak

Stigla je...

Evoga, ugazili smo (govno) u jos jednu godinu.
Opce nisam imo dojam da cekam novu godinu i ispracam staru. Dezuro sam do stare 8 navecer, doso doma, najeo se, otusiro i oso do frenda. Putem do frenda odguro astru do slijedece pumpe, kretos natocio dizel umjesto benzina. Nisam pito kako je to uspio, zaradio sam za kavu. Ekipa vec vesela, pojeli skoro svu klopu, dave me da odem doma po sarmu koju je stara poslala. Fura me frend kad mu zvoni mobitel. Javim se da coek ne spusi kaznu zbog mobiteliranja u voznji (iako sam sumnjao da ima murje po cesti) a s druge strane: e stari *&/% baterija pokupi *$%& staroj $&*$& merkatonea... Pokusavamo rekonstruirati recenicu i zakljucujemo da je najbolje okrenut po staroj cesti prema merkatoneu. I, bili smo u pravu. U grabi u travuljagi frend naslonjen na auto i pusi pljugu. Nist ne pitamo, izvalicmo ga iz grabe, pogledamo cijeli auto, cini se ok. Furamo se iza njega sa sva 4 za svaki slucaj jer u mraku nismo vidli dal je negdje nesto napuklo. Sparka u dvoriste kod frenda i idemo po sarme. Putem objasnjava kae bilo: " Taman si mislim potegnut malo, kao ono ma nema murje stara godina je i negdje na pri 90 vidim cucke na cesti kako trckaraju, sliska cesta za svaki slucaj usporim na 60 dok i prodjem i jedan mi izleti, kocim, motam al auto ide na svoju stranu, cucak ni da mrdne s ceste, i zaustavim se grabi ". Pokupimo sarme i vracamo se na tulum. Od frendice muz riga s balkona, mislim si koji kreten pa ponoc jos nije prosla a vec je pijan ko guzica. Ustanovim da covjek nije pijan, covjek naime nikad ne pije, al je zato pojeo cizburger koji je proradio te navedenog izbacio neprobavljenog. Ponoc je, cuje se pucnjava petardi te rafalna paljba iz susjedne zgrade. To je branitelj sa ptspo-om, koji ima i vozacku i dozvolu za drzanje oruzja (mislim ko je tu lud). Frend zapali prskalicu i skuri pola bora. Gasimo sa sampanjcem. Odlucio sam otic do frenda koji dezura do 7 ujutro, maznem komad torte, par pivi i odoh lutat kroz grad. Putem me zasipaju petardama, kokicama i komentarima... Pozelim svima sve najbolje. dodem kod frenda, izvalim se u stolicu i odsanjam ostatak novogodisnje noci.

- 10:28 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pizdarije iz svakodnevnog zivota

Prigodno...

Linkovi